Treceți la conținutul principal

Masina perfecta


   Tocmai ai luat carnetul de soferi si vrei sa iti cumperi masina?
   Ai deja o masina, dar vrei sa o vinzi si sa achizitionezi alta...poate mai performanta sau cu un design diferit?
   Ai nevoie de pise de schimb pentru masina ta?
   Ai nevoie de utilaje pentru afacerea ta?
   Intentionezi sa cumperi un apartament?
   Toate aceste intrebari au un singur raspuns: Radacini!
   Radacini este firma specializata ce iti pune la dispozitie o gama larga de masini; este unul dintre principalii distribuitori de autovehicule din Romania, ce se axeaza pe comercializarea masinilor/pieselor brandurilor: Opel, Volkswagen, Audi, Mazda, Suzuki  Citroen, Peugeot si Honda si Cadillac. Conceptul "clienti pe viata" dicteaza, sta la baza intregii activitati a echipei, conturand calitatea.
   Radacini are showroom-uri si service-uri in sase orase ale tarii, respectiv:  Braila, Bucuresti, Brasov, Constanta, Galati, Ploiesti. Echipa mobila vine, la solicitarea clientului, la domiciliu ori la locatia aleasa  de comun acord (in cazul in care clientul nu are timp sau nu vrea sa mearga in showroom) cu o oferta de automobile si programe de service adaptate nevoilor. Apeland la echipa mobila Radacini, beneficiezi de urmatoarele avantaje:
-> economisesti timp (nu te mai deplasezi la reprezentanta)
->  ai costuri avantajoase
-> flexibilitate
-> consultanta profesionista in vederea alegerii masinii perfecte (care sa raspunda asteptarilor si sase plieze pe preferintele clientului)
-> diversitate, in ceea ce priveste marcile auto
-> consiliere in eficientizarea flotei.
  Am carnet de sofer, am condus o perioada de timp, insa apoi am luat o pauza lunga...Acum, datorita job-ului, sunt nevoita sa ma readaptez in postura de sofer si caut o masina care sa se plieze perfect  necesitatilor mele (sa ma pot descurca usor in traficul din oras, sa aiba un design dragut si o culoare placuta, sa pot gasi usor piese de schimb, la nevoie-mereu ma gandesc si la acest aspect). Cercetez de ceva timp piata si cred ca varianta cea mai buna pentru mine este un Opel.
--> un Opel Corsa Van Business Edition, caci are un design frumos (o imbinare placuta intre elegant si sport); este o masina suficient de mica, pentru a se strecura pe strazile aglomerate ale orasului, dar suficient de mare pentru a face fata cu brio, cu rapiditate, unui drum lung; de ce am ales Business Edition? Datorita dotarilor suplimentare (fata de cele standard), respectiv: aer conditionat, cheie pliabila, radio CD MP3, comenzi radio pe volan, geamuri electrice pe fata, proiectoarede ceata, posibilitatea reglarii scaunului soferului (pe inaltime), lampa, plasa pentru bagaje, covor cauciuc pentru portbagaj, coloana de directie reglabila pe inaltime si adancime. In ceea ce priveste coloristica, Radacini pune la dispozitia clientului o gama larga; mie mi-a atras atentia Rosu Magma, considerand ca e culoarea ce imi reprezinta stilul (de a conduce, desigur).
 Radacini dealer Opel

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile