Treceți la conținutul principal

Dau un refresh garderobei


   Am fost sunata acum o luna de o foarte buna prietena si invitata la un eveniment.
- Ce eveniment? Unde? o intreb curioasa.
- Vei vedea. 
- Nu imi dai nici un indiciu? Despre ce e vorba? Cu ce sa ma imbrac?
- Nu (mi-a raspuns, ea, scurt). E surpriza! Poti purta o rochie de zi ori un pantalon lejer si camasa.
   Asa imi face mereu...si stie ca sunt o persoana curioasa...In ziua cu pricina, am ales un machiaj de zi, simplu si o rochie bleumarin, de lungime medie, accesorizata cu pantofi cu toc si o mica poseta. Locul de intalnire stabilit era in incinta unui mare complex comercial din oras. Desi sunt punctuala din fire, acum am reusit sa intarzii 10 minute...bineinteles ca am avut un motiv bine intemeiat: fiind vreme ploioasa, am gasit cu greu un taxi liber, pentru a ma putea deplasa la eveniment.
   Ajunsa in mall, forfota mare, agitatie, muzica...anevoioasa calea spre buna mea prietena, care avea rezervate locurile din randul intai; mi-a zambit larg, mi-a intins mana, apoi ne-am asezat confortabil; ea era vadit emotionata (nu intelegeam de ce), iar eu, inca nedumerita (gandeam ca e vorba de o piesa de teatru ori un spectacol de copii, o serbare). In scurt timp, o vad ca se ridica repede si se urca pe scena improvizata, ia microfonul si rosteste urmatoarele:
- Buna ziua, va multumesc frumos pentru prezenta intr-un numar atat de mare; am pregatit o prezentare speciala, dedicata doamnelor si domnisoarelor dar, desigur si domnii sunt invitati sa urmareasca defilarea. 
   Dupa ce a prezentat echipa ce a facut posibil evenimentul, a continuat:
- Va las in compania tinerelor manechine si va doresc o zi minunata.
   Stiam ca are un nou job (imi spusese acum ceva timp, fara detalii), insa nu stiam exact in ce domeniu si ce post. Am ramas placut surprinsa sa vad ca urca pe scena modelele una cate una, prezentand articole TinaR, brandul meu preferat...
 Rochie AUDREY cu maneca 3/4 - Mustar-STKRochie casual - Bleumarin s45-STKRochie lunga cu maneca scurta din broderie si voal - negru/cremeROCHIE I’m Late   A fost o minunata prezentare de rochii office, casual si elegante (o imbinare perfecta de culori, nuante...o croiala impecabila, gratie...), urmata de o serie de tinute sport, accesorizate corespunzator.
Madonna-HANORACE-Gri-ASW-4960-BLD070ANSWEAR-HANORACE-Negru-ASW--40-BLD003Tinerele prezentau articolele intr-un stil aparte, atipic as spune, caci toate zambeau larg (eu eram obisnuita cu genul clasic: figuri sobre, serioase, nu chipuri vesele), emanand si transmitand o stare de bine, optimism. Tinutele au fost diverse, pe gustul oricarui spectator...de la rochii elegante, lungi, dantelate...la rochite scurte, vesel colorate...de la tinute de zi, simple, comode...la articole sport, chic. Am stat o ora cu ochii atintiti spre scena, sorbind din priviri fiecare tinuta in parte, cercetand, analizand fiecare detaliu...eram fericita de faptul ca am fost invitata la aceasta prezentare. Mi-am facut, pe parcursul prezentarii, o lista in minte cu preferintele mele, caci, fiind toamna, garderoba mea necesita o schimbare, un refresh. Mi-am ales un hanorac gri, cu buzunari laterale si guler supradimensionat, o rochie de seara, o pereche de pantaloni si un sacou dragut.
- Multumesc pentru frumoasa surpriza, i-am spus, la final, prietenei mele, felicitandu-i activitatea.
 

 
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…