Treceți la conținutul principal

Un numitor comun: S2000Pro



 

   Ocupatã fiind cu recepţia unor produse noi (cantitate micã, dar ce necesitã atenţie sporitã deoarece sunt modele uşor diferite şi pot fi confundate piesele), ridic, respectuos, capul, pentru a saluta gaşca de tineri gãlãgioşi, dar veseli; imediat ce au trecut pragul, au devenit oarecum serioşi, atenţi, dând dovadã de maturitate şi bun simţ.

- Exact modelul acesta e! Exact aşa am eu acasa şi merge perfect! exclamã un tip micuţ de staturã, cu pãr lung, prins cu grija, în coadã; avea cãmaşa suflecatã, pentru a scoate în evidenţã, probabil, chitara frumos creionatã (tatuatã) pe antebraţul stâng. Gesticula repede, aratând cãtre primul model de boxã expus pe raftul de la intrare, pentru a-şi întãri spusele şi a convinge. Ceilalti au zâmbit, continuînd sã cerceteze, cu atenţie, produsele din magazin. Am învãţat, de-a lungul timpului, sã citesc oamenii: de exemplu aceşti tineri par a fi siguri pe ei, cunoscãtori, aşa cã nu are rost sã intervin înainte de a solicita ei acest lucru sau înainte de a sesiza o micã slãbiciune, ezitare; pe de altã parte existã şi categoria (total opusã) de clienţi, care, imediat cum au intrat în magazin, doresc sã fie întâmpinaţi (nu doar salutând) şi consiliaţi permanent fie pentru cã merg doar pe principiul „clientul nostru, stãpânul nostru”, fie pentru cã nu au nici cea mai micã idee despre modul de funcţionare si caracteristicele produselor expuse.
   Tinerii au mers de-a lungul raftului cu cãşti, au citit caracteristicile fiecãrui articol în parte, au atins aparatura, pentru a-şi forma o pãrere.
- Acest model pare ok pentru el! Ce spuneţi? Caracteristicile sunt peste medie, materialul e calitativ, rezistent, preţul e bun, iar culoarea...
- Ei, culoarea...nici nu conteazã! Când a pus el preţ pe asta?
- Corect! Important e ca sunetul sã primeze, el trebuie sã fie fãrã cusur.
- Mie îmi plac aceste cãşti! interveni o tânãrã, ce pãrea uşor timidã.
- Sã vedem...ce au astea în plus? O, da, sunt fãrã fir!
   Au început sã îşi prezinte fiecare, pe rând, argumentele pro şi contra (produsului ochit); o fãceau bine, de aveai impresia cã susţin un proiect important, timp în care îi urmãream fascinatã (nu mai intraserã de mult timp aşa cunoscãtori). Dupã aproximativ 10 minute, unul dintre ei spune:
- Bun, deci? Ce îi cumpãrãm? Par a fi la egalitate opţiunile!
- Dãm cu banul, zic! Rãspunse un tip înalt, bine fãcut, blonduţ, cu zâmbet molipsitor.
Era momentul...mã apropii, încet, dar hotãrât, de grup, pregãtitã sã intervin.
- Poftim o monedã! întind moneda de 50, zâmbind larg. Sã înţeleg cã nu v-aţi putut decide care e cel mai bun pentru...pentru cine doriţi sã achiziţionaţi articolul?
- Pentru prietenul nostru, Alex! Cadou pentru aniversare! rãspunse tânãra.
-Vãd cã v-aţi oprit asupra acestor 5 modele de cãşti. De ce acestea? (de multe ori prefer ca eu sã pun întrebãrile, pentru ca interlocutorul sã îmi spunã exact ce cautã, pentru a-l ajuta în luarea unei decizii corecte, care sã se plieze pe aşteptãri). La ce va folosi cãştile? Acum are o pereche? Ce tip, ce marcã sunt?
Ȋn urma scurtului chestionar, am aflat cã Alex nu are cãşti acasã, ci foloseşte nişte boxe vechi la proiectele lui muzicale (compune, cântã, mixeazã).

- E un tip devotat, perfecţionist; i-ar prinde bine o pereche de cãşti pe mãsurã! Spuse tipul cu tatuaj.
- De ce cãşti şi nu boxe? intervin eu, uimit. Consider cã o pereche de boxe i-ar fi mult mai de folos în activitatea lui.
- Boxe? Hm...eu ştiu...nu ne-am gândit...(au început sã se bâlbâie tinerii)

- Sã vã spun şi de ce: sunetul e net superior oricãrui tip de cãşti! Garant, zic! Şi asta primeazã în faţa unui artist, nu-i aşa? (continui conversaţia, folosindu-mã de informaţiile obţinute pe parcurs)
- Eu am tipul acela de boxe, cel de la intrare...ce sã spun, sunt mulţumit de ele, dar Alex...Alex e unul dintre cei mai pretenţioşi oameni!
-Sã vedem...(rostesc hotãrât, îndreptându-mã cãtre raftul cu boxe)
Am testat, împreuna, 4-5 modele (primul-cel de la intrare-urmãtoarele indicate de cãtre tineri; la final am ales eu un model)
-Oooo, nici nu se comparã! Ce acurateţe! Ce bine redã! se mirarã tinerii, plãcut impresionaţi.
-Aşa este, îţi dã impresia cã eşti în centrul acţiunii, la operã sau...ceva de genul. E modelul S2000Pro, un model care nu are cum sã dea greş. Edifier a adunat în acest model spuma tehnologiei, realizând un produs ireproşabil, acustic vorbind; sistemul are o putere de 130 watt, are bass cu diafragmã de aluminiu, include mai multe intrãri: aux, balance, coaxial, optic...
-Are şi bluetooth? se interesã unul dintre tineri
-Desigur, şi bluetooth. Iar finisajul din lemn încununeazã cu succes, zic eu, performanţele, oferindu-i un aer elegant, luxos.
-Are un design deosebit! Cred cã-i va plãcea lui Alex! interveni, fata, uşuratã cã au ajuns la un numitor comun...şi ce numitor...
 

Articol scris pentru SuperBlog2017!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile