Treceți la conținutul principal

O bluza, te rog!


   Azi priveam, impreuna cu familia si cu o buna prietena, pozele de anul trecut; in fiecare an, in noiembrie-decembrie sortez fotografiile facute de-a lungul anului, pentru a imprima cateva amintiri. Se aduna cu miile, nu cu sutele, dar, cu multa ambitie si cu o cantitate considerabila de cafea si ceai aromat, reusesc sa le triez cu brio; acum am si ajutoare si treaba merge mai usor.
   Derulez repede, pentru a evita instalarea plictiselii si a monotoniei...la cateva poposesc putin, pentru a depana amitiri cu cei dragi, pe care-i am alaturi.
- Hei, dar asta ce e? Ai spus ca nu ai nici o bluza flu-flu, inchisa la culoare, cand ti-am cerut! Mrr, m-am suparat pe tine...nu ai vrut sa mi-o imprumuti! (rabufni prietena mea cea mai buna) Doar stii cat am cautat... (continua cu vocea stinsa)
   Intr-adevar, de cand ne stim, de aproximativ 10 ani, impartim si bune si rele, sprijinindu-ne si ajutandu-ne reciproc.
- Ha ha ha! (am ripostat zgomotos, dandu-mi lacrimile de la ras)
S-a uitat nedumerita la mine...mama a dat din umeri, in timp ce sotul si copiii au incept sa zambeasca, pe rand; din politete, s-au abtinut de la ras. S-au putut abtine, eu nu.
- Ha ha ha ha! Asta nu e bluza! (incerc sa ii explic, insa cuvintele imi erau blocate de ras)
Ea se incrunta.
Dupa 4-5 minute imi revin si ii spun cum sta treaba, pentru a-mi sterge vina (ca nu am binevoit sa o ajut cand a avut nevoie):
- Stii ca la noi, cand se aduna haine la spalat, se aduna, de spal apoi 4-5 zile in continuu pentru a le dovedi. Si mai stii ca prioritate au hainutele celor mici si ale sotului. Sa vezi ce am patit: au venit in tara Mihaela si Costi; ii stii, ti-am povestit de ei! In ziua in care au dat telefon, ne-au si atentionat ca e musai sa ne vedem, caci sarbatoresc logodna; o iesire in oras, destul de restransa, cu prietenii apropiati. I-am pregatit sotului o camasa, pantaloni, apoi am deschis repede dulapul sa caut ceva pentru mine si...surpriza! Era fix perioada in care monstrul din baie gemea si se cerea spalat, asa ca nu am gasit pe raft decat 3 perechi de blugi, o pereche de pantaloni albi, o pereche de pantaloni negri, o fusta neagra si pijamalele. Stii ca mie nu-mi trebuie mult! (prietena mea zambeste, sorbind fiecare cuvant) Am pus repede pantalonii negri si fusta pe mine, mi-am ciufulit putin parul si am plecat.
- Nu cred! Nu creeeed asta! Serios?
Am scos faimoasa fusta in colturi, din dulap, pentru a-i demonstra. A ras copios pe seama mea.


   Acum, mai in gluma, mai in serios, cati dintre voi nu v-ati folosit piesele vestimentare altfel? Sau...cine nu a rezolvat o problema, folosindu-se de ele? De exemplu, eu imi folosesc maneca pentru a apuca toarta unei oale (de pe foc) sau pentru a desfileta un capac de la borcan ori sticla, deoarece prosopul si manusa de bucatarie se ascund mereu de mine. In aceeasi nota serioasa...serioasa am zis, tin sa va anunt ca #WeAreTheAnswear; piesele vestimentare si nu numai sunt super utile oricand si oricum si pot rezolva probleme. De asta si-au dat seama si reprezentantii unei renumite firme si au lansat o provocare "altfel"; desigur, premiile sunt bine gandite si va asteapta cumintele. Deci...cine, ce a folosit si in ce situatie?

  Articol scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile