Treceți la conținutul principal

Rochia - must have al verii

   Am trecut, curioasa, pragul magazinului virtual Carmencita, sperand sa gasesc, in sfarsit, rochita perfecta pentru petrecerea organizata de bunii mei prieteni, cu ocazia botezului fetitei lor.
   Am fost intampinata de acest banner prietenos:
,,
   Deoarece petrecerea este dupa-amiaza (nicidecum seara, ca la nunta), am zabovit putin pe raftul rochiilor de cocktail; m-au fascinat: croiala ireprosabila, coloristica placuta, materialele de buna calitate si, desigur, zambetul fermecator al manechinului, ce te imbie sa descoperi alte si alte tinute. Mi-au placut foarte mult aceste 3 rochite:
- o rochie asimetrica din voal imprimat, cu captuseala din  bumbac (80% poliester, 20% bumbac), cu o combinatie placuta de culori (predominant verde), perfecta pentru un astfel de eveniment; rochie din stofa (95% polyester, 5 % spandex) cu nasturi decorativi (argintii pe umeri si la baza rochiei), ce evidentiaza situeta, punctand un plus de feminitate, iar a treia tinuta este o simpatica rochie de dantela, cu maneca scurta, lejera, cu captuseala, din poliester 100%...o rochie ce se preteaza atat la petreceri de zi, cat si la o iesire la restaurant (cina), o plimbare in parc sau pe faleza etc. Este un articol ce nu ar trebui sa lipseasca din garderoba unei femei, din punctul meu de vedere :).
   Pe raftul virtual al rochiilor de zi am descoperit modele vesele, ce mi-au incantat ochii si m-au facut sa zambesc larg; rochii lungi, medii sau scurte, cu sau fara bretele, uni ori combinatii dulci, placute, simple sau asimetrice, cu o croiala modesta sau indrazneata, pentru persoane sobre sau voioase. O multitudine de rochite atragatoare, ce te imbie sa le admiri, sa le atingi, sa le porti...sa te simti bine.

   Carmencita boutique este "destinatia" perfecta atunci cand vrei sa iti improspatezi dulapul, articolele de aici punandu-si clar amprenta, dand o nota optimista garderobei oricarei femei; riscul, dupa ce ai trecut pragul magazinului virtual, este de a-l parasi apoi cu mai multe rochite decat ti-ai propus :), caci tentatiile sunt mari!    Ce imi place e faptul ca livrarea si returul sunt gratuite!
   Si, un mic pont: aboneaza-te la newsletter, pentru a beneficia de o reducere de 10%!
  



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…