Treceți la conținutul principal

Sendvis cu...personalitate


    Mergand azi cu tramvaiul fix 5statii...fie vorba intre noi, credeam ca am sa ma plictisesc groaznic , caci urasc mijloacele de transport in comun, unde toti si toate se ingramadesc, in general, vorbesc exagerat de tare ori butoneaza neincetat telefonul mobil...am avut surpriza de "a gasi" o metoda distractiva de a "omori" timpul; tinand strans in brate pachetelul cu branzeturi pe care tocmai l-am cumparat de la un magazin dotat si, cu pofta fiind de "bun" si cu o foame zdruncinanta, am inceput sa cataloghez calatorii in functie de...hm oare ce sendvis ar manca?
   M-am simtit ca intr-o discoteca halucinanta, caci imi apareau in "cadru", pe rand, in bataia soarelui, tot felul de fete si figuri mai serioase ori mai sturlubatice...mai vioie sau mai tantose, indraznete ori timide.
    In fata mea era o doamna simpatica ce zambea mereu...se uita in stanga-zambea, se uita in dreapta-zambea, toata era un zambet, de te miri din ce motiv...ori fara motiv...oare cum o fi viata ei zambareata? Cred ca pe masa ei aseaza doar mancare vesela, deci si un sendvis pe masura:
...Aglomerat fiind, stateam lipita de alti cativa calatori, ca niste sardine in cutie...asa ca, vrand-nevrand, am auzit o discutie gingasa: "draga mea, eu te iubesc...daca ai fi o floare, te-as uda zilnic pentru a nu te stinge...daca ai fi o stea, mi-as pune noapte de noapte dorinta de a cobori la mine...daca ai fi o pasare..." clar, imi zic, e un romantic incurabil, cred ca ziua vede inimioare, seara le gadila si noaptea le viseaza...e genul de persoana visatoare, dragastoasa...iubirea si dragostea, cu siguranta se regasesc in meniu, caci dragostea trece prin stomac...sau gresesc?
   In timp ce savuram momentele dulci din preajma, simt un miros intepator de...usturoi? Uf, o fi usturoi? Nu pot sa cred....pfiu, urasc tramvaiul! Ma fortez putin pentru a-mi rasuci trupul, caci curiozitatea nu-mi da pace...mda, un domn vanjos, cu un inceput de burta, musca lacom dintr-o shaorma puternic "condimentata" si exagerat de...zemoasa, caci, iata cum in mustata-i stufoasa se incleie putin sos...i-as spune (caci de simtit nu are cum, caci nu il gadila), dar cine-s eu...la mic dejun a savurat, desigur un mega strong sendvis gustos, ca acesta (bogat in vitamine, proteine):

   O draguta domnisoara cocheta, coafata si machiata cu bun gust, incerca sa isi mentina echilibrul, caci..."drumurile noastre toate" sunt atat de "necizelate", ca nu ai cum sa ramai in picioare prea mult timp; partea buna este ca...la cat era de aglomerat, nu prea avea unde sa cada :). Dar m-am abtinut in a-i adresa vreun cuvant, vazandu-mi de gandurile mele in continuare; avea o minuscula rochita stramta, ce-i scotea in evidenta talia si bustul si o floricica rosie in paru-i aranjat. Gesticula simanticos, cu nasul fluturand usor, gemand a superioritate; cred ca e pretentioasa in ale mancarii, preferand "floricele pe campii" , "un bob azi, un bob maine" ori ingrediente uau (precum merisorul, in combinatie cu orice...si cand spun orice, spun, clar, gust fin):

 Un minisendvis lung cu siguranta as incanta pe deplin papilele gustative ale doamnei supraponderale ce ma fixeaza acum...sau...imi fixeaza, oare, bunatatile din brate? Tind sa cred ca e la regim si prefera sa ciuguleasca putin si des, pentru a scadea nitel in greutate; i-ai putea rezista unui astfel de turnulet? o, nu! Mic, lung si gustos...o fi, oare, pacatos?
  Intrezaresc o persoana schimonosita parca de probleme, ce apasa stresata stresata pe ecranul unui telefon smart; in cealalta mana flutura insistent un bilet la loto; probabil incearca sa "prinda" semnalul de internet pentru a afla rezultatele extragerii...o, da...avem de-a face cu un jucator! Sa-i oferim un deliciu, zic:
...cu biletul putin probabil sa iasa invingator, insa cu asa un sendvis gustos, cu siguranta burtica ii va multumi.

Sssst! Secretul unui sendvis "cu lipici" este: primul strat, crema de branza!

Cu stima, stimabililor, am scris pentru SuperBlog2014!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…