Treceți la conținutul principal

Invitaţie la ceai cu Olivia Steer şi Philips, Iasi

Fotografie: Provocarea Philips: Stațiile de călcat Philips PerfectCare îmblânzesc „monstruleții” de haine din toată țara!Philips te provoacă să transformi mormanul de haine necălcate care te așteaptă în dulap într-un veritabil mostruleț. Fă-i o poză și posteaz-o într-un singur comentariu la această postare și poți câștiga, prin tragere la sorți, o stație de călcat Philips Perfect Care. Și nu uita: stațiile de călcat Philips PerfectCare îmblânzesc „monstruleții” de haine din toată țara!Regulament: http://on.fb.me/1ohwUGf
   Acum doua zile am raspuns invitatiei la ceai, lansata de Olivia Steer impreuna cu Philips, eveniment sustinut si promovat de revistele The One si Ce se intampla doctore? si gazduit cu mare caldura de C House Lounge Cafe, Iasi.
   Am mers la locatie impreuna cu fiul meu, de 5anisori, emotionati de ce va urma sa se intample, fiind prima "provocare" de acest tip. Eu am fost invitata sa ma asez confortabil si sa servesc o limonada, rasfoind relaxata cele doua publicatii ce asteptau cumintele pe masa, iar baietelul a fost condus la spatiul special amenajat pentru cei mici.
   Invitatul special al serii a fost Olivia Steer, o prezenta fermecatoare, atat prin tinuta, cat si prin comportament si gandire. Ne-a impartasit secrete si mici trucuri legate de alimentatie, energie, timp...despre viata, intr-o maniera de poveste...m-am simtit ca o scolarita curioasa, dornica de a asimila cat mai multe informatii,  ori ca o fetita ce asculta cu sat povestea de seara spusa cu mare har de mama sau de bunica; o poveste plina de invataminte, ce mi-a dat mult de gandit.
   Intr-o maniera extrem de lina si placuta, s-a facut trecerea la...cum putem economisi timp pretios si cum putem transforma calvarul de a calca intr-o activitate usoara, simpla, relaxanta, as putea adauga. Si sa vad spun si de ce:
- am fost invitate, pe rand, sa testam noile statii de calcat Philips; eu sunt una dintre acele persoane ce detesta calcatul, in general; in plus, sunt patita: in adolecenta am ars covorul, apoi, pe rand, am "experimentat"...o arsura (provocata din neatentie), cateva piese vestimentare distruse datorita neadaptarii temperaturii aparatului de calcat la tipul de material; .recunosc, sunt stangace in ale calcatului si mereu am dat vina pe fierul de calcat.
  Fotografie de la Vio Vio. Rezultatul testarii a fost: UAU! Eu chiar stiu sa calc! Acum, nu vreau sa va impovarez cu informatii tehnice, insa mentionez atat:
- e usor
- nu are buton de reglare a temperaturii (se autoregleaza :))
- poti calca linistit/a si pe vertical (un sacou pe umeras, o perdea, etc)
- cutele dispar ca prin minune.
   Partea vesela a serii a fost faptul ca am primit cadou esarfa calcata la eveniment si am putut sa o arat acasa, familiei, cu mentiunea: "pot sa calc" :).
   Reprezentantii Philips au pregatit si o mica "tombola" pentru cei prezenti, astfel ca, la final, ne-am amuzat calcand cartonase, in cautarea norocului si ne-am bucurat toti de fericirea ce se citea pe chipul celor care au primit cadouri si mai ales, a persoanei ce a plecat cu o bijuterie Philips, ca cele testate.
   Cat timp m-am destins cu noile prietene, copiii s-au distrat, facand diverse activitati, astfel ca la final, i-am primit in aplauze pe micutii artisti; au construit, asa cum au stiut ei mai bine, monstruleti din haine, pe care i-au botezat apoi, atribuindu-le nume hazlii.


   "Mami, mi-a placut foarte mult!"...au fost cuvintele strumfului meu, inainte de somnicul de noapte...

PS Mai multe detalii despre noile statii de calcat Philips Perfect Care pot fi gasite usor pe pagina de facebook Acasa cu Philips si pe site-ul de prezentare. In plus, pe 17 octombrie, la Cluj, poti participa la eveniment!
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile