Treceți la conținutul principal

Un mic dar...


   - Buna, ce faci? Ne vedem la o cafea? o intreb plina de speranta la telefon, vesela fiind de dimineata si cu gandul la ea...
   - Pfiu, nu am cum azi...dupa serviciu merg la dentist, apoi acasa...trebuie sa gatesc ceva si somn...
.....................
   ...Stiind ca are zi libera, ma gandesc sa ii fac o surpriza si imi propun sa merg la ea, sa stam putin de vorba asa...ca-ntre fete.
   - Neataaaa! exclam vesela inca din usa...o vad surprinsa, obosita, stresata...baigui incurcata un salut...
   Ma invita politicoasa la un ceai si incepem sa sporovaim cate-n luna si in stele...si cand incepuse si ea sa se relaxeze, se aude un strigat strident:
   - Mama! Maaamaaaaa!... era fetita ei...un copil poznas, balai, cu parul zulufat, ochi mari, patrunzatori, ce sclipesc a inteligenta...Hai sa ne jucam!
   - Imediat, raspunse ea linistita...
   Dupa 5 minute:
   - Maaaamiiiii! Vii? 
   Isi aduse in acea clipa aminte ca are mancarea pe foc si o vad fugind repede in bucatarie..trosc! pleosc! buf!...revine putin ravasita si agitata...
   - Scuze, merg sa opresc ceva...se opreste masina de spalat si se aude scartaitul surd al capacului...
  - Hai cu mine, sa mai stam impreuna...e musai sa le intind acum, ca apoi nu mai reusesc...o insotesc pe balcon sa ii tin de urat...ea aranjeaza tacticos si atent hainele pe sarma...
   - Vaai, am uitat! Irinaa, vin imediat, mami, sa ne jucam!
   - Bineee...se aude un oftat deznadajduit.
   Dupa ce a terminat cu hainutele, a urmat curatenia in bucatarie-spalat vase, dat cu mopul...dupa care stransul jucariilor imprastiate in camera de zi...Dupa 2ore de mutat dintr-o camera in alta, trebaluind si sporovaind...uitand complet de fetita, tresari ca dintr-un vis si pasi timid spre camera de joaca...era liniste...strengarita adormise pe jos, cu capul sprijinit pe un urs imens de plus...
   - Draga de ea...nici nu a mancat azi...sopti prietena mea...Pe fata i se citea regretul ca nu ii poate acorda toata atentia de care are nevoie fetita...Ochii inlacrimati spuneau totul...

Si mi-am pus intrebarea: de ce? de ce fuge timpul?
A doua zi am revenit la buna mea prietena cu un mic dar de la LuxuryGifts, o figurina decorata cu cristale Swarovski un ingeras (ador ingerasii)...un cadou daruit din inima...un obiect de si pentru suflet:
Timp de o luna nu am mai reusit sa ne revedem...imi era dor de ea...Am zarit-o intr-un parc...topaia ca un copil, impreuna cu fetita ei draga...

Articol scris pentru SuperBlog2013!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile