Treceți la conținutul principal

Franturi din viata, calcate cu stil...



   - Peste 3 zile mergem la spectacol, cu ce ma imbrac?
   - Lasa ca vedem, mai e timp...
........
   ...cu o ora inainte de spectacol:
   - Vaaaai, repede, da-mi aia sa o calc! Pfiu, prea fierbinte...adu, te rog putina apa, iar nu scoate abur fierul...

...............................................

   ...A intrat in camera si a fost intampinat de o umflatura zdravana a podelei:
   - Ce s-a intamplat aici?, intreba mirat si putin furios (caci era nou parchetul, pus de o luna doua)
   M-am fastacit, privind imbujorata in jos, spre zona imburbonata de la prea mult abur (calcasem in graba o bluza jos, pe o paturica, ignorand faptul ca e posibil ca aburul, caldura sa treaca prin bluza, prin patura, distrugand lemnaria).
..............................................

...Mai grav a fost cand eram eleva, acasa la parinti...mi-am pregatit inainte de a merge la scoala, uniforma, mi-am luat ghiozdanul si fuga spre institutie...Seara, ajunsa acasa, privesc nedumerita sufrageria-covorul era dat la o parte intr-o anumita zona...ma apropii, moment in care-mi strafulgera in minte faptul ca e ceva de rau...portiunea de covor ridicata avea o gaura fix cat talpa fierului de calcat, iar podeaua, o pata neagra de aceeasi marime...aparu mama in prag:
   - Ai calcat azi? 
   Il uitasem in priza si, avand un suport fragil, dupa ce am plecat de acasa domnul fier s-a aventurat sa calce in continuare...

............................................
  
   Acum doua zile, dau sa calc un tricou fix pe pat, fiindu-mi mai la indemana asa, presata de timp...ce s-a intamplat? nu stiu cum am reusit, dar talpa fierului incins a atins cuvertura si intr-o secunda am auzit sfrrrrr...fiind un material cu continut mare de poliester, efectiv s-a topit o zona cat palma, pe talpa aparatului de calcat ramanand negru, albastru, alb...si, ca sa fie pozna completa, impulsul a fost sa calc in continuare, distrugand si bluza, ce-mi era, de altfel, extrem de draga.

.........................................

   - Stai, ca nu e gata!
   - Lasa asa, ca iau ceva deasupra; a raspuns, imbracand camasa plina de dungi, de ziceai ca a fost calcata de tramvai.

..............................

   Trecand peste corvoada calcarii pieselor vestimentare si a timpului care niciodata nu e suficient si mereu rade de noi...a fi ingrijit  si a te imbraca corespunzator e foarte important. Imi e drag sa vad oameni "ca scosi din cutie" si ma simt grozav cand reusesc sa fiu si eu asa (recunosc, de multe ori sunt neglijenta).
   A avea un fier de calcat performant si o masa pentru calcat e mare lucru, deoarece iti usureaza foarte mult munca si economisesti timp, eviti nervii si stresul si apoi, nu in ultimul rand, arati impecabil.
   De curand am vazut o oferta tentanta, uitandu-ma la produse electrocasnice (cautam, de fapt un aragaz): un fier de calcat Bosch, cu dotarile necesare, la un pret simpatic si un design dragut. As merita oare un cadou de la Mosu'?
Fier de calcat Bosch TDA503001P Sensixx'x DA50, Putere 3000W, Capacitate 350 ml, Generare aburi Turbo, Negru/Rosu [Edition Rosso] bosch

 Aricol scris pentru SuperBlog2013!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile