Treceți la conținutul principal

Cumperi inteligent



   Intr-o lume haotica, in care timpul zboara, preferintele noastre sunt mereu altele, necesitatile schimbatoare...am descoperit o oaza de liniste...Cati dintre noi nu ne confruntam cu urmatoarea situatie:
- E ziua mamei, ce sa ii iau cadou?
- Ce i-ar placea pritenei mele...?
- Are nevoie de ceva? Ce sa-i ofer cadou?
- Oare are aparat foto? Sau mai bine sa ii iau un telefon performant?
- As vrea sa ii iau ceva, dar sa ma incadrez in aceasta suma...
store-gutschein-hinweis
   Va suna cunoscut nu? Eu mereu am aceasta problema: e dificil sa decizi ce e mai bun, mai frumos, mai util...plus stresul : "Oare ii va placea?", "Oare ii este necesar obiectul?", "Il va purta?" etc...Pentru a evita neplacerile si suspansul, am decis sa schimb radical tactica, astfel ca am inceput sa caut solutii si iata ce varianta draguta am gasit:
   Lyoness iti ofera posibilitatea de a achizitiona bonuri valorice cadou (alternative: bon valoric de cumparaturi si bon valoric de fidelitate), cu o valoare cuprinsa intre 43lei si 4300lei; avantajul principal este ca acestea se pot achizitiona in orice zi la orice ora, online si pot fi utilizate imediat, iar ca termen, valabilitatea este de 2ani. Eu zic ca e super! Daruiesti cu drag, beneficiezi de avantajele Lyoness si toate lumea e fericita!
 In plus, prin programul Auto Cashback pot primi in fiecare luna, automat, bonuri valorice originale, bonuri valorice de cumparaturi Lyoness si de Cashback. E necesara parcurgerea celor 3pasi, si stai relaxat: e simplu, practic si avantajos.
Cashback CardPartea frumoasa a programului este ca in cont se intoarce un procent de pana la 2% din cumparaturile efectuate, suma ce creste continuu, ca apoi sa se vireze in contul bancar privat al membrului Lyoness; in plus, daca vrei sa recomanzi prietenilor, ai bonusuri pentru gestul tau:).
   
 Lyoness e alegerea inteligenta, ce nu poate da gres!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile