Treceți la conținutul principal

Eu recomand, tu recomanzi...


   - Ce recomanzi?
   - Ai fost acolo? Recomanzi locatia?
   - Ti-am recomandat...a fost ok, asa cum ti-am spus?
   Foarte des auzim astfel de intrebari...din pacate, putini sunt cei care raspund (ma refer strict la familie, anturaj), mai ales cand e vorba de o locatie nemaiauzita ori de un restaurant cu nume necunoscut...
   De curand am fost la munte, la o pensiune la Voronet...m-am indragostit pe loc atat de peisaje, de clinchetul talangutelor de la gaturile infometate ale oilor, cat si de pensiunea la care am fost cazati...si, desigur, de susurul apei, ce intretaia linistea ce se asternea deseori.
   De cum am ajuns la locatie, am si telefonat surorilor pentru a le informa: "RECOMAND" acesta a fost primul cuvant, ca raspuns la intrebarea rapida: "si, spune, cum e acolo?".
   Casa unde am petrecut minivacanta e amplasata, cumva, la finele multitudinilor de case, pensiuni si hoteluri, departe de aglomeratie, agitatie...un loc oarecum retras, prielnic contemplarii, admirand, sorbind din priviri zarea si voii bune, caci acolo iti sunt puse la dispozitie spatii de agrement (tenis, tinta, joc de table) dotate cu gratar, ceaun (din acela la care gatesti pe foc de lemne).
   Imi place sa impartasesc lucrurile si evenimentele frumoase celor dragi si de ce nu, necunoscutilor, caci fiecare dintre noi, in momentul in care cauta o destinatie incearca sa gaseasca pareri despre acea zona, pentru a se convinge daca e de mers sau ba. La fel si in ceea ce priveste un local...o, fiind vorba de asta, eu mananc shaworma de la un singur restaurant, considerand-o net superioara calitativ si o laud mereu, oricui, caci lucrurile bune merita sa se faca auzite!
   De 2 luni incerc sa fac o rezervare pentru o vacanta in Universul copiilor, la Paris, insa, nici ca am gasit pe cineva care sa fi fost acolo, sa imi poata oferi cateva detalii, ponturi...
   Mi-a fost recomandat, de un bun prieten, site-ul Recomandati.ro; de fapt, a nu se intelege gresit: nu e vorba de un site comercial, ci de o comunitate de oameni frumosi, inimosi, care au ceva de spus despre locurile vizitate, evenimente, restaurante, spatii de joaca, magazine, frizerii etc. Este un spatiu virtual destinat persoanelor care vor sa recomande ceva si a celor in cautare de recenzii. Este structurat bine, pentru o navigare usoara, pe categorii: copii, restaurante, shopping, frumusete si cosmetica, sanatate, sport&fun, servicii, IT&C, turism.
The Drunken Lordscresa newton's academy 
   Tu ce poti recomanda?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile