Treceți la conținutul principal

Mi-e dor de tine...mare



         …Adorm, suspinand in sinea-mi, plangandu-mi inima de dorul tau…te-am descoperit tarziu, acum 9 ani…a fost dragoste la prima vedere si an de an reveneam cu drag  la tine…Te-am cunoscut datorita  sufletului mult iubit al celui ce-mi este alaturi mereu, printul din povestea vietii mele :), el  m-a “obligat” si incurajat sa te vad, sa te simt…sa ma rasfeti…o, imi este-atat de dor de tine, de noi…intaia oara cand te-am admirat, am fost indemnata sa te gust (uuu, esti sarata) si sa iau simbolic o piatra in gura :), caci asa are-o vorba romanul-cand mergi intr-un loc “strain”, trebuie sa iei o piatra in gura, ca forma de initiere….cat am stat in sanu-ti primitor, am inghitit involuntar cate o particica din tine, dar nu a fost cu suparare, sa stii…am savurat fiecare moment petrecut impreuna, m-am bucurat de fiecare clipa…Ingemanarea noptii cu ziua  ma gasea mereu langa tine, admirand spectacolul fermecator de lumini si culoare, acompaniat de rasetele si voiosia pescarusilor…apoi, toata ziua era a noastra – rasfat, apa, bai de soare, nisip fin, auriu, presarat cu nestemate ce-ti luau ochii -  pietricele, scoici, bucatele de sticla colorate, cu forme nemaiintalnite, rotunjite fiind de puterea valurilor tale…toate – parte a frumusetii tale.
       O…imi este-atat de dor de tine…ma asteapta o vara plina de probleme, de plictiseala si…o…daca te-as putea vedea macar o clipa, poate s-ar incarca bateriile pentru a suporta despartirea…pentru inca un an…
     Zrrrrrrrrr, zrrrrrrrrrrrrr…pfiu, e dimineata…tristetea apasatoare continua intr-o noua zi…ma indrept anevoios spre bucatarie, sa-mi pregatesc, cafeaua…o savurez apoi tacticos, facand ordine in ganduri, planificand ziua de lucru.
    Cioc-cioc…cioc-cioc…cineva insista la usa…cine poate fi? Un curier imbracat elegant imi inmaneaza un colet – il intreb de unde este, de ce nu am fost sunata inainte, pentru a-si anunta “vizita”…imi zambeste, ma pune sa semnez si pleaca. Hm…ce-o fi oare? Pe pachet scrie cu litere mari VACANTA PERFECTA…mda, or fi “chestii” promotionale de la o firma de turism…sa-mi amarasca mai tare inima…il las minute-n sir, traind iar in trecut, visand la tine…
    Imi revin, asta e…va trece anul asa cum a venit si rup repede hartia coletului – un minunat cufar isi face aparitia…”mda, frumoasa prezentare”, imi zic, gandind ca e o firma  ce-si permite sa cadoriseasca potentialii clienti…il deschid cu grija…pe capac, in interior, era gravat “DESCOPERA”…cufarul era plin de nisip…o, un nisip atat de fin…stangace si plina de emotie, il ating, facand cercuri cercuri…simt ceva dur…o scoica…continui joaca in nisip, bucuroasa ca un copil, adancind mana mereu…simt ceva moale, placut la atingere…il scot repede, curioasa fiind din fire …un minunat costum de baie imi facu strengareste cu ochiul…o! e costumul meu preferat de pe site-ul Jolidon!
      M-am uitat acum ceva timp pe site, crezand si sperand ca il voi cumpara, pentru a te revedea pe tine, mare albastra! Am vazut mai multe tinute incantatoare, dar pe acesta pur si simplu l-am adorat, simtind ca ma reprezinta. Il ating usor…e atat de catifelat…si culorile atat de calde si jucause…de eticheta Jolidon atarna un mic biletel…”ghici, unde plecam maine?”…nu pot sa cred…emotiile abia le pot stapani, imi curg lacrimi de fericire si nerabdare si, mai presus de orice, de iubire, caci…el stie sa ma surprinda si, acum m-a lasat fara glas; stia ca o iubesc, stia ca imi este dor de ea, stia cat imi lipseste si, el, doar el ma putea surprinde cu asa cadou.
     Iti multumesc…fug repede repede sa-mi fac bagajul, sa-mi linistesc nitel inima ce zbenguie in nestire, de bucurie, te astept acasa, sa te imbratisez cu drag…


 Sunt fericita!!



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013 !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile