Nu stiam azi cum sa fac sa am un motiv de a ma enerva si iata ca am reusit sa primesc unul, desi speram sa nu se intample asta.
Ei bine, azi am primit un motiv in plus care imi intareste parerea despre oameni si despre sistemul sanitar de la noi; pe scurt, ar fi asa:
- in luna noiembrie, una bucata pacient, merge la un cabinet medical
- pacientul este foarte multumit de comportamentul cadrului medical (consultatie)
- i se da trimiteri (analize medicale si directionari spre alti medici), cu mentiunea: "daca te incadrezi pana la finalul lunii, programul e acesta (2 ture), daca nu, de la 1 decembrie, voi fi doar de dimineata;
- toate bune si frumoase...azi , pacientul a sunat pentru programare...abia a apucat sa spun "buna ziua", ca o voce i-a raspuns, tare si raspicat: "programul meu este de la doua, va rog sa nu mai insistati,sunt la o prezentare, punct" si a inchis...pai...doamna doctor Chistruga, un pic de respect fata de pacienti...de oameni, in general, nu ar strica...in plus, tehnologia a evoluat, asa ca telefoanele mobile au foarte multe optiuni de genul: mod silentios, trimitere mesaj automat, buton de respingere etc.
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Multumesc