duminică, 2 martie 2014

O noua provocare: Spring SuperBlog2014


   Bun gasit, Spring SuperBlog2014! Sper sa ma accepti in comunitate si de aceasta data, caci muza e nerabdatoare sa imi furnizeze secrete. Mi-a fost drag sa scriu anul trecut (in cele 2 competitii), ambitionandu-ma sa finalizez toate etapele. Incep anul cu forte proaspete si astept cu nerabdare provocarile. Deja am vazut lansate 2 teme, deci, sa ma pun pe scris, zic! :) Anul acesta am sesizat si modificarea regulamentului (se accepta inscrieri pe toata durata), ceea ce e excelent pentru cei care nu au fost pe faza la start :).
   Prin acest articol imi fac auzita intentia de a participa la Spring SuperBlog2014! Inspiratie doresc tuturor participantilor!
superblog-spring-logo-01-01

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc