Treceți la conținutul principal

Vizita la palat...



     Ma uit in oglinda pentru ultimele retusuri...emotionata de vizita ce urmeaza sa o onorez; am fost invitata la palat!
   Zambesc sincer, larg, semn ca inima-mi canta de bucurie...Drumul nu e foarte lung, insa extrem de placut; gazda a trimis dupa mine o caleasca desprinsa parca din file de poveste...Sunt o mica Cenusareasa, vesela, emotionata, curioasa...Mii de ganduri vesele...triste...imi strabat sufletul...
   Se intrevede prin  ceata deasa, printre copaci, palatul...o, cat este de mare si frumos!
   Cu pasi mici, timizi, ma apropii de usa impunatoare: "boc boc", misc, cu putere gura de leu, ce anunta oaspetii...Un scartait surd vesteste deschiderea usii...Zambind timid, spun "buna seara" siluetei inalte, subtiri, ce aparu in prag...ma intampina o persoana pe cat de frumoasa, pe atat de minunata, pe cat de fragila, pe atat de impunatoare, pe cat de vesela, pe atat de serioasa...
   "Bine-ai venit, draga mea", raspunse madame LuxuryGifts...
Ochii imi fug imediat spre brosa cu cristale si perlute, fascinati de gingasia ei...Ma invita in salon, pentru a servi un ceai; o incapere mare, luxurianta, frumoasa, plina de obiecte captivante, ce simbolizeaza puritatea, bunatatea, bogatia, iubirea...Un pui de camila alba din ceramica portelanata strajuieste usa; gazda vede ca o privesc admirativ si imi spune ca e facuta si pictata manual de mestesugari si ca, are diferite ornamente din platina si aur de 24kt.
In partea stanga a salonului este amenajat cu bun gust, un mic altar cu 3icoane realizate din argint si aur si cateva lumanari decorative. Pe masa , un buchet inmiresmat de trandafiri mov si lalele albe, ce mi-au fermecat privirea si simturile...

Pe rafturi lustruite cu atentie poposesc felurite rame foto, statuete dragute; un bar glob pamantesc isi face aparitia, impins de o persoana serviabila-e folosit acum in scopul servirii ceaiului :), o servire neobisnuita, nemaintalnita, memorabila...cestile de portelan, pictate cu migala de mari mestesugari anunta bucurie prin clinchetul lor cristalin. O vitrina plina de pernute si sertarase imi atrage atentia..."e colectia mea draga de bijuterii", aud glasul gingas...Cercei cu cristale, pandantive, bratari din piele naturala, o multitudine de culori...arta minunata dedicata sexului frumos...Sufletul imi este surprins de muzica placuta a unei casete muzicale:"e pentru tine...iti ofer un cadou"
"O, ador ingerasii"(gandesc)-un minunat ingeras auriu pe o cutiuta muzicala, decorata cu Cristale Swarovski violet; "ingerasul simbolizeaza dragoste-fie ca acest cadou sa-ti calauzeasca inima toata viata; iti multumesc, ca ai acceptat invitatia de a-mi cunoaste copiii"


Articol scris pentru SuperBlog2013!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile