Treceți la conținutul principal

La o cafea cu Flanco



     M-am trezit de dimineata cu mare pofta de facut bagaje (tic tac...tic tac...peste doar cateva ore plecam intr-o scurta, dar mult asteptata si meritata vacanta) si pe cand imi pregateam licoarea magica, pentru a ma dezmetici complet, mi-am amintit de Flanco...citisem acum cateva zile despre serviciul lor de asistenta clienti, un serviciu disponibil 24 de ore din 24, care se lauda a fi cu reactie prompta (un maxim de 40secunde, zic ei). Ei bine, cum vine asta? Eu sunt obisnuita cu "asteptarea"...avand in vedere ca sunt un consumator ce isi comanda majoritatea articolelor din mediul online, am avut, de-a lungul timpului, multe ocazii de a fi nevoita sa apelez serviciul de asistenta; insa, de fiecare data, era un chin pentru stilul meu de viata agitat, sa astept preluarea apelului de catre un operator, un timp ce variaza intre 4-30 minute (si se stie ca nu sunt exagerari; din pacate e realitate pura); in spirit de gluma: acum, daca ar avea si acesti "robotei" muzica buna, relaxanta, poate ar face mai usoara asteptarea ori ar descreti putin fruntea celui revoltat (de obicei, apelezi la acest numar cand ai o problema/situatie de clarificat - legat de garantia unui produs, retur, situatie livrare etc).
   Considerand impresionanta valoarea (de maxim 40 secunde) promisa de Flanco, am decis sa il invit la o cafea, sa vedem care este realitatea: e de cuvant ori ba? Iata ce a iesit:

     Din pacate, tehnologia nu a fost de partea mea azi, insa acest aspect nu a mi-a sifonat entuziasmul de a savura cafeaua in compania  unui serviciu ireprosabil; iata pasii parcursi si parerea mea despre acest serviciu:
- am tastat numarul de telefon 021.203.81.70 (#suportclientinonstop);
- am asteptat fix 30 de secunde;
- mi-a raspuns o persoana amabila, cu voce calda, care, desigur, s-a recomandat, politicos/prietenos;
- intrebarea mea a fost legata de politica de retur (cine imi citeste blogul stie ca anul trecut am avut ceva probleme cu un magazin online...probleme iscate in urma cumpararii unei masini de spalat, fapt pentru care, am facut un mic studiu de caz: intrebarea se aude in videoclip, insa raspunsul nu, asa ca il mentionez aici (poate sunt persoane interesate) - in cazul in care se doreste realizarea unui retur (din motive bine intemeiate) al unui produs, banutii revin la cumparator in termen de 14 zile lucratoare).
-  mi-a oferit toate detaliile solicitate si ceva peste, ceea ce este de apreciat, deoarece pe moment nu te gandesti la toate aspectele, insa cand iti sunt oferite informatii suplimentare, realizezi cat sunt de importante;
- per total as da o nota de 10, cu felicitari echipei #flanco si cu speranta ca acest serviciu sa functioneze in continuare la fel de bine.


  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Barba-pilon al vietii

  "Barba, barbarie,    Gura, gurarie,    Nas contrabas,    Ochi bazaochi,    Sprancene cotofene,    Frunte tavaluc,    Hat de ciufuluc"...imi amintesc, cu mare drag, de copilarie...de jocul stangaci al bunicului, ce starnea veselie printre nepoti...Ne lua pe cate unul, si, cu degetul aratator, pornea de la barbie, urcand usor spre par, rostind cuvintele magice, uneori acompaniate de o melodie zglobie, pana...hop, ne trezeam trasi de mot, din dragoste, desigur...o, mare bucurie era pe noi si rasete prelungi rasunau in miez de noapte...    Barba a fost, este si va fi mereu piesa de rezistenta a fiintei umane...metafora "fizica" a ratiunii sau...a inconstientei...Crescand, am inceput sa aud si sa simt pe propria piele: "o iei in barba", "razi in barba", "vorbesti in barba", "esti #pebarbata /sunt pe barba mea", "tragi barbi" etc.    Barbia, cu sau fara par, de dama cocheta ori de barbat macho, a fos

Thundercats Ragetul - pentru copii curiosi

   Hop! Iata o veste minunata pentru iubitorii serialelor animate, mici si mari (si eu sunt fan desene animate): peste doar doua zile, pe fix 18 mai, pe postul tv mult indragit, Cartoon Network, va incepe noul serial - Thundercats Ragetul !    In familia noastra, deja au inceput micile discutii sau, mai bine zis, discutii interminabile (mai ales intre cei doi strumfi veseli: mezina, de 7 anisori si baiatul de 11) despre cum va fi, ce va fi, ce personaj preferat au, deja, privind, citind si studiind fisele imprimate. Si daca tot e bucurie si dorinta de cunoastere si, desigur, nesteptare...le-am oferit, spre rezolvare, provocarile ...sunt 7 la numar si toate captivante! Iata ce a iesit, in prima faza (cu siguranta, vor urma si celelalte, rand pe rand):     Ultima descoperire a baiatului este: lipia cu fasole, sa fie clar! El, care nu adora fasolea, a gasit o solutie pentru a o putea manca :) . Va provoc si pe voi sa va jucati cu fisele aferente (am atasat link, mai sus)

3 motive de a "blendui" cu KitchenShop

   Bucataria, considerata de mine, inima casei, caci in ea ma pot desfasura in liniste, punandu-mi cate un strop de suflet in fiecare fel de mancare gatit, desavarsind gustul ori agitandu-ma pe langa cei doi pitici ai casei, bucatari in devenire, echipati cu sortulete vesel colorate si zambete asortate, pentru a le asigura ingredientele necesare fauririi de bunatati copilaresti...sau roind pe langa sotul care gateste rar, dar extrem de bine, este fara doar si poate nucleul important al micului apartament, caci in ea gasim ragaz de a sta de vorba imprejurul mesei bogate in mancaruri gatite cu grija si drag ori la un pahar cu vin sau o ceasca de cafea.    Ador sa fac mancare gatita (atat retetele pe care le-am invatat, inca din copilarie, de la mama, de tocanite, ciorbe, salate diverse - imi spunea mereu ce ingrediente folosea, in ce cantitate, care erau etapele de lucru, desi eram micuta, punctand mereu "-Eu iti spun, mereu, mama, caci nu stii cand iti va fi de folos...trebuie