Treceți la conținutul principal

La o cafea cu Flanco



     M-am trezit de dimineata cu mare pofta de facut bagaje (tic tac...tic tac...peste doar cateva ore plecam intr-o scurta, dar mult asteptata si meritata vacanta) si pe cand imi pregateam licoarea magica, pentru a ma dezmetici complet, mi-am amintit de Flanco...citisem acum cateva zile despre serviciul lor de asistenta clienti, un serviciu disponibil 24 de ore din 24, care se lauda a fi cu reactie prompta (un maxim de 40secunde, zic ei). Ei bine, cum vine asta? Eu sunt obisnuita cu "asteptarea"...avand in vedere ca sunt un consumator ce isi comanda majoritatea articolelor din mediul online, am avut, de-a lungul timpului, multe ocazii de a fi nevoita sa apelez serviciul de asistenta; insa, de fiecare data, era un chin pentru stilul meu de viata agitat, sa astept preluarea apelului de catre un operator, un timp ce variaza intre 4-30 minute (si se stie ca nu sunt exagerari; din pacate e realitate pura); in spirit de gluma: acum, daca ar avea si acesti "robotei" muzica buna, relaxanta, poate ar face mai usoara asteptarea ori ar descreti putin fruntea celui revoltat (de obicei, apelezi la acest numar cand ai o problema/situatie de clarificat - legat de garantia unui produs, retur, situatie livrare etc).
   Considerand impresionanta valoarea (de maxim 40 secunde) promisa de Flanco, am decis sa il invit la o cafea, sa vedem care este realitatea: e de cuvant ori ba? Iata ce a iesit:

     Din pacate, tehnologia nu a fost de partea mea azi, insa acest aspect nu a mi-a sifonat entuziasmul de a savura cafeaua in compania  unui serviciu ireprosabil; iata pasii parcursi si parerea mea despre acest serviciu:
- am tastat numarul de telefon 021.203.81.70 (#suportclientinonstop);
- am asteptat fix 30 de secunde;
- mi-a raspuns o persoana amabila, cu voce calda, care, desigur, s-a recomandat, politicos/prietenos;
- intrebarea mea a fost legata de politica de retur (cine imi citeste blogul stie ca anul trecut am avut ceva probleme cu un magazin online...probleme iscate in urma cumpararii unei masini de spalat, fapt pentru care, am facut un mic studiu de caz: intrebarea se aude in videoclip, insa raspunsul nu, asa ca il mentionez aici (poate sunt persoane interesate) - in cazul in care se doreste realizarea unui retur (din motive bine intemeiate) al unui produs, banutii revin la cumparator in termen de 14 zile lucratoare).
-  mi-a oferit toate detaliile solicitate si ceva peste, ceea ce este de apreciat, deoarece pe moment nu te gandesti la toate aspectele, insa cand iti sunt oferite informatii suplimentare, realizezi cat sunt de importante;
- per total as da o nota de 10, cu felicitari echipei #flanco si cu speranta ca acest serviciu sa functioneze in continuare la fel de bine.


  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Filmul serii

PREZINTA:
   O productie perfecta!
   In rolurile principale:
- fierul de calcat cu generator de abur - masa de calcat Easy8
   In rolurile secundare:
-  refill anytime - generatorul de abur ProVelocity - 2 mins - calc clean reminder - non-stick - 3*precision tip - talpa ceramica. - Shoulder Wing - XL - cos pentru depozitare - siguranta.
   Show time!    Rochia cea rosie, timida, incepu sa tremure...se auzea un fosnet...tare...mai tare...tot mai puternic...se uita cu coada ochiului, pierduta de spaima (oare cine o fi acolo?)...intr-o clipa o lumina puternica o orbi si o voce grava saluta politicoasa: - Buna tuturor! Eu sunt Fierul de calcat cu generator de abur GC6615/20, pe scurt, agent 6615. Am venit cu ganduri pasnice...pentru a va face frumoase...cine indrazneste sa vina primul la salon? Hai, cu putin curaj va rog, garantam rasfat total si stergerea din memorie a "sifonului"! Ea este asistenta mea (aratand mandru spre o minunatie masa de calcat): Easy8.    Nici nu a te…

Rasfatul tenului meu

Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, cu ca…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…