Sunt revoltata pe eMAG ori pe sistem, in general!
Pe data de 4 iulie am "indraznit" a achizitiona online un produs resigilat, bucurandu-ma de reducerea acordata, considerand ca micile zgarieturi de pe masina de spalat si faptul ca nu e ambalat in cutia originala nu m-ar deranja (nu sunt o persoana cu fitze si nu imi place, oricum, perfectiunea :)).
Toate bune si frumoase...ca de obicei, cei de la eMAG au fost prompti in ceea ce priveste livrarea (luni a venit curierul la usa). Am desfacut ambalajul, am ridicat capacul si...prima surpriza: peretii erau uzi (erau picaturi de apa), iar cartea tehnica de negasit; aceste aspecte nu m-au deranjat foarte tare, asa ca am cautat pe internet un pdf (fara succes, insa), apoi am sunat la ei, pentru a le solicita o carte tehnica (prima intrebare a operatorului a fost: "ati incercat sa gasiti online unul?"- nici asta nu m-a deranjat prea mult, desi...nu e corect, zic eu, ca, dupa ce cumperi un produs, sa te dai de trei ori peste cap sa faci rost de documente ori sa citesti in cafea...poate, cu putin noroc, afli cum se monteaza si care sunt programele, cum se dozeaza detergentul etc.). Am asteptat cuminte si...pe data de 7 am primit (electronic) 2 pagini...pe data de 8, un alt operator mi-a atasat un pdf de 15pagini (deci cartea tehnica completa)...
Bun...avand instructiunile aproape, am purces la treaba: am spalat (nu o data) la programul normal, de o ora jumatate (daca nu ma insel), iar rezultatele nu au fost deloc stralucite: sa zic...pe jumatate curate, pe jumatate murdare (si aici ma refer atat la pete, cat si la miros). Am facut un test rapid, azi, cu nervii intinsi la maxim (detaliez acusi): e vorba de un tricou "proaspat" luat de pe sarma (uscat, ce fusese spalat la masina cea noua), pe care inca "tronau" petele; l-am spalat din nou, de data asta, manual, utilizand, desigur, acelasi detergent si apa calduta, pentru a nu trisa si a-mi demonstra, in primul rand mie, ca nu sunt paranoia si iata rezultatul:
Acum trei zile am facut sesizare, in vederea rezolvarii situatiei (stiam ca poti returna un produs in maxim 30zile, daca nu corespunde asteptarilor clientului); raspunsul a fost ceva de genul: poti face retur, insa produsul trebuie sa fie in aceeasi stare ca atunci cand a fost livrat (in cutia originala, netestat etc.)...pai, in cazul resigilatelor, cum sa fie posibila respectarea acestor cerinte? Am fost informata ca in maxim 48 ore voi fi contactata pentru detalii; azi s-au implinit 72 si am decis sa sun. Ce raspuns am primit? Operatorul era uimit de faptul ca eu am fost informata ca in maxim 48ore se solutioneaza cumva problema, cand, de fapt, procedura dureaza pana la 30zile. Dupa lungi discutii...am primit pe mail informarea: produsul trebuie ambalat, trebuie atasate factura, garantia etc...caci va fi preluat de curier...semnat: Depanero.
Buuun...prin urmare: mai cumpar sau nu resigilate? Categoric NU! Interesant e faptul ca sunt client fidel eMAG si mereu au fost corecti si prompti...acum...cine e vinovatul? Eu, ca am avut incredere sa cumpar un produs resigilat sau sistemul greu de inteles si de pus in aplicare?
Inca ceva si termin, ca imi creste degeaba tensiunea: nu am dorit decat renuntarea la acest produs (deoarece nu corespunde asteptarilor-se vede si din imagini (o mica dovada) ca nu "curata" pete, care, in mod normal, ies fara probleme) si inlocuirea lui cu un altul (alta marca, aceeasi marca...nu conta); nu am cerut banii inapoi.
Update 24.07.2015: se cam implineste o saptamana de cand am expediat produsul la eMAG...pe 22 iulie am fost contactata si mi-a fost rezervat un nou produs si de atunci...astept solutionarea problemei; din pacate, timpul nu e de partea mea, caci s-a adunat un "munte" de haine murdare (de la cei 4 membrii ai familiei)...:( . E ingrozitor: cu banii blocati si baia plina...niciodata nu am fost de acord cu expresia: "clientul nostru, stapanul nostru" (deoarece am lucrat multi ani in comert si am avut de-a face cu n categorii de persoane), insa respect trebuie sa existe, parerea mea.
Update 24.07.2015-ora 17.38: acum doua ore jumatate am sunat la eMAG pentru a primi raspunsul la intrebarea: cand se solutioneaza situatia? Au spus sa astept apel de la ei (trebuie sa verifice colegii)...oare...in cat timp (aproximativ) voi fi contactata? Nu de alta, dar sunt atat de enervata de situatie, incat imi vine sa fac un colet imens cu haine murdare si sa il trimit la ei...
Update 27.07.2015-saptamana incepe, se pare, cu o veste buna: returul a fost aprobat!
Update 30.07.2015- acum 5 minute am primit noua masina de spalat; acum am optat pentru un produs NOU, Masina de spalat rufe cu incarcare verticala Indesit ITW A 61052 W, 6 kg, 1000 RPM, Clasa A++
Update 13.08.2015 - ma drclar multumita de noua achizitie!
Update 27.07.2015-saptamana incepe, se pare, cu o veste buna: returul a fost aprobat!
Update 30.07.2015- acum 5 minute am primit noua masina de spalat; acum am optat pentru un produs NOU, Masina de spalat rufe cu incarcare verticala Indesit ITW A 61052 W, 6 kg, 1000 RPM, Clasa A++
Update 13.08.2015 - ma drclar multumita de noua achizitie!
Cred ca e o problema tehnica la mijloc... Pe mine m-ar fi deranjat picaturile de apa din interior (poate ca ele provin tot de la o testare esuata...)
RăspundețiȘtergereAtentie la resigilate!
Bafta in solutionarea rapida a problemei!
Multumesc, sper sa se rezolve cat mai repede; e deranjant,insa, ca ei se spala pe maini si eu raman cu un produs ce urmeaza a fi reparat, deci timp, bani... irositi...dar, deh, invatatura de minte...niciodata nu voi mai lua resigilate
Ștergere