Treceți la conținutul principal

Nemuritoare Singer...


   Troneaza falnica in camera de zi, intimidand prin frumusetea, robustetea si trecutul ei...Doua maini harnice i-au fost prietene o viata, acum se odihneste, in toata splendoarea ei...a ramas drept amintire de la Mana (bunica sotului), o femeie ce a pretuit nespus viata...cu drag a fost folosita de bunica, perioada indelungata, caci, imbinand bunul gust, rabdarea, materiale de calitate, firul, dibacia si priceperea cu finetea Singer, 'calitatile" tehnice ale masinii, "prietena loiala, de neuitat si neabandonat", au iesit de-a lungul timpului lucruri grozave, cum ii sta bine unei gospodine sa faca si sa aiba; de-ar putea vorbi...multe amintiri frumoase ar sti sa nareze...mult ar sti sa povesteasca, despre zilele lungi de vara sau noptile de iarna cand "torcea" vesela alaturi de Mana...

    I-am oferit un loc de cinste, sa o putem pastra mereu tanara, mereu frumoasa...Intentionase cineva sa faca un troc-sa ne dea o masina de cusut electrica pe batrana Singer, dar am refuzat categoric-amintirile si iubirea nu te lasa sa renunti la un asemenea bun de pret, loial inimii...
    Inca este functionala, dupa atatia zeci de ani de tovarasie cu arta si, chiar daca nu ma "recunoaste" de amica, eu incerc sa-i castig "increderea", folosindu-ma de puterile ei cu rabdare si blandete; a fost putin dificil sa invat si sa ma obisnuiesc cu bataile pe clapa, dar acum e bine, realizez cusaturi simple(pentru a nu o forta) de stricta necesitate; se rupe ata des si se impotmoleste draga de ea, dar, incet si cu mare atentie si rabdare, pot finaliza ce-mi propun.
     Necesara mi-ar fi o masina de cusut performanta, care sa ma ajute in orice proiect mi-as propune, cu timpi scurti de realizare si cusaturi fine, continue...ar fi bine sa pot surfila, sa pot face felurile cusaturi, nu doar cea simpla, broderii si eu stiu cate si mai cate minunatii...Multumita de batrana Singer, dovedind ca poate fi loiala, puternica, harnica mereu, mi-ar placea sa am ca "prietena" tot o Singer, o masina pe care sa o rasfat cu materiale de calitate, care sa ma insoteasca pe taramul creatiei o viata intreaga, caci drag mi-ar fi sa pot coase draperii vaporoase, hainute de tot felul, dupa bunul plac, gentute si felurite jucarii pentru strumfi...pun mare pret pe unicitate, frumusete, utilitate, calitate, iar lucrul de mana izvorat din imaginatia nemarginita e baza...
    Dand un search pe net (caci mereu ne gandim la Google) dupa modelele noi aparute Singer, am dat peste o minunatie, "mana cereasca" la casa omului, o masina de cusut perfecta. Bijuteria gasita aici ar fi nemaipomenit de bine venita in caminul nostru.In acest magazin de electrocasnice virtual gasesti tot ce-si doreste inima, cu adevarat.


    Masina de cusut gasita are 21 programe de baza, peste 370cusaturi combinate
  • 2 cusaturi drepte, din care 1 elastica
  • 6 modele de surfilare, din care 3 elastice
  • 4 modele de cusatura invizibila, din care 2 elastice
  • 8 modele de broderii, din care 4 elastice
  • 1 butoniera in 4 pasi; sistem de introducere automata a firului in ac, pas reglabil al cusaturii, reglare latime, intarire cusatura, matlasare, coasere butoniere, nasturi, fermoare, viteza mare de coasere...o grozavie, ce mai...cine nu si-ar dori un asa ajutor in gospodarie...

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013!



Maner pentru transportare facila, dispozitiv taiere ata dupa coasere

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile