marți, 15 martie 2016

Despre Secom si noua campanie de testare


   Sunt foarte fericita deoarece am fost selectata in campania de testare Secom, prin intermediul prietenului meu, Buzzstore. Sa va spun, in mare, pasii pe care i-am urmat, pana acum, si ce voi face in continuare:
- in urma inscrierii in campanie si in urma verificarii, am fost selectata in aceasta frumoasa campanie, fiind informata pe mail; a necesitat confirmare (mentionez fiecare aspect, in parte, pentru a le veni in ajutor proaspetilor sau viitorilor recruti BuzzStore);
- ulterior, am fost contactata telefonic de o persoana foarte draguta, cu o voce prietenoasa, calda, cu care am stabilit intalnirea (consilierea) din magazinul iesean;
- pana acum nu am mai utilizat produse fito-dermatocosmetice, asa ca am pasit pragul magazinului foarte emotionata, dar plina de sperante (asta deoarece am probleme cu tenul de cativa ani si caut un remediu eficient);
- am fost intampinata de doua persoane primitoare, zambitoare; am fost invitata in zona de expunere al produselor Life-flo; aproximativ o ora am ascultat si savurat fiecare cuvant, fiecare detaliere al fiecarui produs, in parte, afland foarte multe lucruri noi, fascinata fiind de puterea plantelor, de proprietatile fantastice pe care le au; am testat numeroase produse (uleiuri, creme, unt de cacao...am plecat cu mirosul acela placut, pe mana...), apoi, impreuna cu personalul calificat (tin sa mentionez faptul ca persoanele care lucreaza acolo au o pregatire exceptionala; recomand, cu caldura, o mica/mare vizita al magazinului), am selectat produsele pe care sa le testez - am optat pentru un ulei, o crema imbogatita cu vitamina B12 si argila (mai multe detalii despre produse, in articolul ce va urma);
- am primit un bol (lucrat foarte frumos), ce-mi va servi la prepararea mascutelor, pliante si vouchere de reducere pentru prieteni :) (pe care, deja, am inceput sa le daruiesc). #BuzzSecom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc