Treceți la conținutul principal

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!


       Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!


    BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.
   Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro si contra, fii activ!
   Fii ca o albinuta, mereu energic, mereu harnicut, mereu cu rezultate!!! Nu te costa nimic, nu ai nimic de pierdut, ci doar de castigat!! Castigi produsele(ce iti sunt trimise in mod gratuit spre testare si evaluare), castigi experienta, prestigiu (te poti "lauda" prietenilor ca esti printre primii ce beneficiaza de un anumit produs, abia lansat)!
BuzzStore - testeaza, acorda like/unlike si da mai departe opinia ta!!
BuzzStore-impartaseste!
BuzzStore-indrazneste!

    Eu mi-am facut cont, am completat toate datele si astfel am acumulat un total de 100 puncte de Buzz; ce e important, in momentul inscrierii, e faptul ca toate datele trebuie sa fie reale, corecte, ca, ulterior, sa poti fi informat despre campaniile ce se potrivesc profilului tau.
    Abia astept prima campanie, primul colet, prima testare si prima reactie...si, fiindca mi se pare o chestie super, te provoc sa te inscrii, sa fim "coechipieri", caci, nu pot pastra pentru mine o astfel de oportunitate si simt nevoia sa o impart cu prietenii :)

Comentarii

  1. de curand am devenit si eu un buzzar am primit primul colet in campania persilgel multumesc buzzstore si persil este un produs foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru inscriere, nu iti va parea rau :); Persil este, intr-adevar eficient; vei vedea ca,pe langa testarea gratuita de produse, acumulezi puncte si esti recompensat cu bonuri valorice, ceea ce e grozav

    RăspundețiȘtergere
  3. miar placea s fiu si eu macar odata selctata

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna toate produsele si coletul este gratuit ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da, sunt oferite in mod gratuit (in urma selectarii de catre organizator), insa trebuie indeplinite cateva conditii (acestea sunt mentionate in fiecare regulament in parte...trebuie respectati cativa pasi simpli)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile