Treceți la conținutul principal

Hip hip uraaa-shopping online!


  
http://www.sheinside.com/Pre-Black-Friday-vc-587.html?aff_id=1278

   De cand m-am trezit, zambesc, zambesc, zambesc, navigand lin in "virtualul" fascinant; e un microb ce l-am luat acum ceva timp si de care refuz sa ma despart vreodata :).

   Sa va tentez cu ceva?

Yellow Deep V Neck Long Sleeve Bodycon Lace Dress  ---> provocator  Black Belted Wrap Asymmetrical Long Sleeve Dress---> chic


Apricot Short Sleeve Deer Print Loose T-Shirt---> indraznet   ori...Gold Deer Chain Necklace---> interesant

   Tu ce preferi AZI?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…