Treceți la conținutul principal

A spus cineva...vacanta?


   Pleoapele-mi grele, lipsite de un somn pufos (caci, iar s-a foit mezina familiei toata noaptea...cred ca ii mai iese un mic dintisor) se deschid lenes, impulsionate de razele blandului soare si de zarva din camera alaturata...bajbai, somnoroasa, cercetand patul...unde e fata? Sar, speriata...pe pat, langa mine...doar un bilet, pe care scrie stangaci: MAMA; am recunoscut, desigur, scrisul frumos al baietelului meu :). E inca mic, merge la gradinita, insa stie sa ne bucure zilnic...asta pe langa micile nastrusnicii, care condimenteasca copilareste viata.
   Citesc biletul: "noi pregatim deja bagajul, ce faci, vii?"...sa vin? unde? cum? despre ce este vorba? (ma surprind bolborosind...Fac un efort, ma ridic din pat, impinsa mai mult de curiozitate, decat de excesul de energie si merg spre locul plin de veselie (camera de zi):
- Maaamiiii, buna dimineataaaa! Surprizaaaa! ma intampina strumful, sarindu-mi in brate, in timp ce puiul mic (fetita) topaia fericita pe o valiza.
...Am fost intampinata de un zambet...indescifrabil si invitata, apoi, sa savurez cafeaua, pentru a ma dezmetici si pentru a primi mai multe informatii despre...ce se petrece...Nu am aflat multe (era de asteptat, caci in familia noastra e o "traditie"...ne place sa ne surprindem unul pe altul, dand savoare evenimentelor), doar faptul ca in valiza sunt hainute (suficiente pentru 4zile) pentru intreaga familie...destinatia este una surpriza...iar eu, in calitate de mama si de femeie, trebuie doar sa finalizez bagajul, adaugand produsele de igiena si cosmeticele. Atat! A, si timpul necesar: fix 20minute.
- Mergem in vacanta...mergem in vacanta...continua, bucuros baietelul, mimand un dans.
    Nestiind care este destinatia, unde vom sta, cum vom petrece timpul, cum ne vom relaxa, ce activitati vom face...am inceput sa adaug in valiza...de toate (pentru a nu duce lipsa de nimic):
- periuta si pasta de dinti (zambetul este pilonul frumusetii)
- lotiunea de spalare din cap pana-n picioare Nivea, un produs folosit atat de copii, cat si de noi, adultii (este foarte usor de dozat si poate fi utilizat atat pentru baita strumfilor, cat si pe post de sapun); ce imi place la acest produs este faptul ca il pot folosi atat pentru corp, cat si pentru par...e un produs 2 in 1...sau...3 in 1, avand in vedere ca il utilizam si pentru spalarea manutelor
- in plus, adaug si crema de dus Nivea (pentru rasfatul adultilor); eu, una, ador produsul acesta...mirosul, cremozitatea, faptul ca imi catifeleaza pielea...totul
- in mod normal, pentru o deplasare de 4zile, nu pun in bagaj produse pentru ingrijirea parului; acum, insa, nestiind unde mergem (poate mergem la mare ori ne relaxam intr-o piscina...sau hoinarim prin munti...pesteri...), prefer sa iau si samponul, alaturi de balsamul pentru volum (am un par ce se cere dezmierdat :))
- pentru hidratarea pielii, Baby Soft Cream, de la Nivea ne va fi prietena
- oriunde am merge, este necesara protejarea pielii de razele nocive ale soarelui, asa ca, pentru a nu lua un numar impresionant de produse (pentru copii, pentru adulti, cu diferiti factori de protectie), prefer sa pun doar 2 (ar fi mers unul singur, insa fiecare dintre cei doi copii are preferinta lui...fetita vrea sa ii desenez pe manute inimioare albastre, iar baietelul adora norisorii pufosi, albi)
- un rimel, doua sticlute cu oja, un gloss si doua farduri mici sunt piesele de "rezistenta", pentru a-mi sculpta putin imaginea (prefer machiajul fin, discret), alaturi de Apa Micelara Nivea 3 in 1 (ce mi-a devenit aliat in pastrarea tenului curat si in hidratarea lui), pe care o utilizez atat pentru demachiere (seara), cat si dimineata, pentru improspatare si hidratare (eu am un ten extrem de sensibil, uscat) si de BB Cream 5 in 1, ce imi protejeaza tenul de factorii nocivi ai mediului, acoperind perfect porii (vizibil dilatati...de cand ma stiu am "problema" aceasta) si roseata (cea mai sensibila si afectata zona este cea a nasului), dand tenului un aspect frumos, luminos, curat; nu credeam ca voi ajunge sa utilizez un astfel de produs, insa, o data recomandat si testat, iata ca a devenit un must have.

- intr-o gentuta vor trona o mica oglinda, penseta, o crema de protectie pentru puiul mic si micutele cosmetice.

...Timpul a fugit extrem de repede...Bagajul e pregatit, asa ca, un final de saptamana minunat tuturor!









   

Comentarii

  1. Ei, frumos la voi in familie!Cand plecam in vacanta mereu avem un munte de bagaje, nu as putea sa fiu gata in 20 de minute, nici sa verific daca am tot ce-mi trebuie, nici sa finalizez :)) Si noi folosim Nivea, am avut anul acesta lotiune de plaja...

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca avem in comun multe lucruri, de la faptul ca avem fiecare cate un baiat si o fata, iubim vacantele si produsele Nivea:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile