Treceți la conținutul principal

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort


   Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate motive care m-au facut sa ma indragostesc de Phoenicia, voi mentiona doar cateva (principale), restul ramanand a fi descoperite de fiecare in parte, in functie de gradul de curiozitate :) :
1. cazare ireprosabila (noi am fost cazati in studio - spatios, bine dotat);
2. mancare diversificata (exista si variante pentru bebelusi), gustoasa si sanatoasa (de apreciat este faptul ca sunt folosite ingrediente proaspete (legume, carne, oua etc.) din bioferma proprie);
3. activitati pentru cei mici si mari ( spectacole, concursuri, petreceri); pentru a fi la curent cu programul zilnic, resortul este impanzit de ecrane si table, pe care sunt notate activitatile. In plus, aceste informatii sunt precizate si prin intermediul undelor radio (radio Phoenicia, desigur);
4. zona generoasa si bine structurata de sezlonguri;
5. piscine exterioare (atat simple, cat si pentru micuti, dotate cu tobogane, barcute manevrabile) si acoperite;
6. spatii de joaca (interioare si exterioare) dotate corespunzator.

  As adauga faptul ca exista un centru medical, zona de magazine (inclusiv farmacie), ateliere, teatru, centru foto, salon de infrumusetare, centru de spalare haine si multe altele (ce pot fi cu usurinta descoperite pe  pagina oficiala, pe pagina de facebook sau local). Ce pot spune este ca...e practic imposibil sa te plictisesti in acest resort (indiferent de vreme; de exemplu, in ziua ploioasa am mers cu micutii la spatiul de joaca si la atelier - pictura cu praf ceramic). Iata ce am facut noi, in cele 4 zile phoeniciene, in linii mari:
-> am dansat si cantat cu Andra Gogan (cine nu le stie pe Plusica si pe Sofia I :)...cu vocea-i inconfundabila, Andra i-a cucerit repede pe copii );
-> am participat (strumfii, desigur) la jocurile si concursurile organizate (de catre echipa de animatori) pe plaja, pe scena restaurantului, la terasa Relax ori la piscina;
-> am mers la teatrul de vara (am urmarit cu mare interes Scufita Rosie, Motanul incaltat si concursul de talente);
-> ne-am bucurat de soare si valuri;
-> ne-am distrat la carnavalul organizat pe plaja (am privit cu admiratie si curiozitate focurile de tabara, tortele, "echipa" de canibali, cu dansul lor socant de frumos :) , iar prezenta cailor semeti a completat frumos intreaga seara);
-> copiii au testat toate componentele spatiilor de joaca (interioare si exterioare); 
-> ne-am relaxat in foisoare (resortul este presarat cu multe foisoare primitoare, pe spatiu verde);
-> am facut intrecere de barcute (eu am facut echipa cu mezina familiei);
-> totul a culminat cu petrecerea de la piscina (bataia cu spuma, indulcita cu un Candy Bar generos). 

   Ar fi atat de multe de spus, de povestit...
   Mi-a atras, de curand, atentia un articol plin de adevar (din pacate, oamenii nu se bucura de viata si de ceea ce le ofera viata, lasandu-se coplesiti de griji)...las un link, pentru a reflecta: Fericirea e o cultura. Am invatat, de-a lungul timpului, ca merita traita clipa, am invatat ca viata trebuie colorata (cenusie fiind din multe puncte de vedere, poate) si ca trebuie traita la cote maxime, am invatat sa zambesc mai mult si mi-am propus sa petrec mai mult timp cu familia. Avand in vedere ca ma "aflu" acum in casuta mea virtuala, imi permit a face cunoscuta o mica dezamagire, in speranta ca, poate, pe viitor se va schimba ceva; este legat strict de comportamentul consumatorului, de bunul simt si de educatie: am observat, cu tristete, ca sunt persoane ce fac risipa de alimente, in general; de exemplu, la restaurant preferau sa incarce (la propriu) farfuriile cu mancare si sa le lase asa pe masa (ciuguleau putin din ele; fiind diversitate nici nu poti manca mult) ori luau sticla cu apa, o desigilau si o lasau. Trist, din punctul meu de vedere, insa m-a bucurat faptul ca astfel de persoane sunt cazuri izolate, majoritatea clientilor preferand sa faca mai multe drumuri pentru a se aproviziona cu necesarul de alimente. 
   Revenind la Phoenicia...am observat ca au periodic oferte de nerefuzat...unele pe cat de haioase, pe atat de serioase, altele vin ca bonus (reduceri) la aniversari ori onomastice ori ofertele sezoniere. Cu gandul la mare, la soare, cu sufletul plin de amintiri minunate, va doresc vacanta placuta si alegeri corecte!


Comentarii

  1. Dar ati avut o vacanta grozava! Se poate si la noi, din cate vad (citesc), sa ne bucuram de zile frumoase! La mai multe! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, se poate! Daca exista vointa, implicare si suflet, se poate si la noi in tara :)

      Ștergere
  2. Merg de 4 ani la Phoenicia Holiday Resort. E cel mai bun si complet resort de pe litoralul romanesc. Pur si simplu nu ai de ce sa iesi din complex pentru ca ofera tot ce vrei, la standarde inalte. Camerele ultra spatioase fata de orice alt hotel, mancarea super diversificata inclusiv pe placul celor mai rafinate gustri, petreceri tematice, 6 piscine, plaja mare si copii foarte ocupati cu jocuri/ concursuri/ diferite activitati/ spatii de joaca incat uiti de ei :), ar fi pe scurt ce ofera acest complex minunat care te face sa te simti ca in afara, dar in tara ta! Recomand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este; copiii sunt atat de ocupati (implicati fiind in activitatile propuse), incat nu au timp nici de mofturi :) ( se stie ca, in general, cei mici sunt mai pretentiosi in deplasare).

      Ștergere
  3. Am fost anul trecut la Phoenicia, am platit pentru un sejur de 7 zile la sfarsitul luni august suma de 950 eur.O suma ok raportat la ce am gasit acolo
    Am vrut si anul acesta sa mergem tot acolo , dar pretul pentru aceiasi perioada era 1450 eur, motiv pentru care am ales Turcia 5 stele, iar calitatea serviciilor a fost mult peste cele de la Phoenicia, deasemeni si bauturile incluse sunt cu 5 clase peste cele de la noi.
    Pe scurt un hotel scump, ok la cazare, mancare, dar foarte slab la bauturi, iar cel mai deranjant este ca dupa ora 21 nu ai nici un bar deschis, comparativ cu all inclusivul din Turcia sau chiar Bulgaria. Pacat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu Turcia nu pot compara (nu am fost acolo), insa cu Bulgaria da si ce pot spune e ca prefer Phoenicia (aici pun in balanta atmosfera si distractiile celor mici si a noastra, a adultilor, desigur). In ceea ce priveste bauturile...cred ca o calitate superioara ar fi la celelalte locatii (Royal si Luxury), Phoenicia Holiday Resort fiind destinat mai mult familiilor cu copii (de aici, poate, si programul "redus" al barurilor; se presupune ca parintii nu isi lasa copiii in camera singuri).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile