Treceți la conținutul principal

La o cafea cu Flanco



     M-am trezit de dimineata cu mare pofta de facut bagaje (tic tac...tic tac...peste doar cateva ore plecam intr-o scurta, dar mult asteptata si meritata vacanta) si pe cand imi pregateam licoarea magica, pentru a ma dezmetici complet, mi-am amintit de Flanco...citisem acum cateva zile despre serviciul lor de asistenta clienti, un serviciu disponibil 24 de ore din 24, care se lauda a fi cu reactie prompta (un maxim de 40secunde, zic ei). Ei bine, cum vine asta? Eu sunt obisnuita cu "asteptarea"...avand in vedere ca sunt un consumator ce isi comanda majoritatea articolelor din mediul online, am avut, de-a lungul timpului, multe ocazii de a fi nevoita sa apelez serviciul de asistenta; insa, de fiecare data, era un chin pentru stilul meu de viata agitat, sa astept preluarea apelului de catre un operator, un timp ce variaza intre 4-30 minute (si se stie ca nu sunt exagerari; din pacate e realitate pura); in spirit de gluma: acum, daca ar avea si acesti "robotei" muzica buna, relaxanta, poate ar face mai usoara asteptarea ori ar descreti putin fruntea celui revoltat (de obicei, apelezi la acest numar cand ai o problema/situatie de clarificat - legat de garantia unui produs, retur, situatie livrare etc).
   Considerand impresionanta valoarea (de maxim 40 secunde) promisa de Flanco, am decis sa il invit la o cafea, sa vedem care este realitatea: e de cuvant ori ba? Iata ce a iesit:

     Din pacate, tehnologia nu a fost de partea mea azi, insa acest aspect nu a mi-a sifonat entuziasmul de a savura cafeaua in compania  unui serviciu ireprosabil; iata pasii parcursi si parerea mea despre acest serviciu:
- am tastat numarul de telefon 021.203.81.70 (#suportclientinonstop);
- am asteptat fix 30 de secunde;
- mi-a raspuns o persoana amabila, cu voce calda, care, desigur, s-a recomandat, politicos/prietenos;
- intrebarea mea a fost legata de politica de retur (cine imi citeste blogul stie ca anul trecut am avut ceva probleme cu un magazin online...probleme iscate in urma cumpararii unei masini de spalat, fapt pentru care, am facut un mic studiu de caz: intrebarea se aude in videoclip, insa raspunsul nu, asa ca il mentionez aici (poate sunt persoane interesate) - in cazul in care se doreste realizarea unui retur (din motive bine intemeiate) al unui produs, banutii revin la cumparator in termen de 14 zile lucratoare).
-  mi-a oferit toate detaliile solicitate si ceva peste, ceea ce este de apreciat, deoarece pe moment nu te gandesti la toate aspectele, insa cand iti sunt oferite informatii suplimentare, realizezi cat sunt de importante;
- per total as da o nota de 10, cu felicitari echipei #flanco si cu speranta ca acest serviciu sa functioneze in continuare la fel de bine.


  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile