Treceți la conținutul principal

La o cafea cu Flanco



     M-am trezit de dimineata cu mare pofta de facut bagaje (tic tac...tic tac...peste doar cateva ore plecam intr-o scurta, dar mult asteptata si meritata vacanta) si pe cand imi pregateam licoarea magica, pentru a ma dezmetici complet, mi-am amintit de Flanco...citisem acum cateva zile despre serviciul lor de asistenta clienti, un serviciu disponibil 24 de ore din 24, care se lauda a fi cu reactie prompta (un maxim de 40secunde, zic ei). Ei bine, cum vine asta? Eu sunt obisnuita cu "asteptarea"...avand in vedere ca sunt un consumator ce isi comanda majoritatea articolelor din mediul online, am avut, de-a lungul timpului, multe ocazii de a fi nevoita sa apelez serviciul de asistenta; insa, de fiecare data, era un chin pentru stilul meu de viata agitat, sa astept preluarea apelului de catre un operator, un timp ce variaza intre 4-30 minute (si se stie ca nu sunt exagerari; din pacate e realitate pura); in spirit de gluma: acum, daca ar avea si acesti "robotei" muzica buna, relaxanta, poate ar face mai usoara asteptarea ori ar descreti putin fruntea celui revoltat (de obicei, apelezi la acest numar cand ai o problema/situatie de clarificat - legat de garantia unui produs, retur, situatie livrare etc).
   Considerand impresionanta valoarea (de maxim 40 secunde) promisa de Flanco, am decis sa il invit la o cafea, sa vedem care este realitatea: e de cuvant ori ba? Iata ce a iesit:

     Din pacate, tehnologia nu a fost de partea mea azi, insa acest aspect nu a mi-a sifonat entuziasmul de a savura cafeaua in compania  unui serviciu ireprosabil; iata pasii parcursi si parerea mea despre acest serviciu:
- am tastat numarul de telefon 021.203.81.70 (#suportclientinonstop);
- am asteptat fix 30 de secunde;
- mi-a raspuns o persoana amabila, cu voce calda, care, desigur, s-a recomandat, politicos/prietenos;
- intrebarea mea a fost legata de politica de retur (cine imi citeste blogul stie ca anul trecut am avut ceva probleme cu un magazin online...probleme iscate in urma cumpararii unei masini de spalat, fapt pentru care, am facut un mic studiu de caz: intrebarea se aude in videoclip, insa raspunsul nu, asa ca il mentionez aici (poate sunt persoane interesate) - in cazul in care se doreste realizarea unui retur (din motive bine intemeiate) al unui produs, banutii revin la cumparator in termen de 14 zile lucratoare).
-  mi-a oferit toate detaliile solicitate si ceva peste, ceea ce este de apreciat, deoarece pe moment nu te gandesti la toate aspectele, insa cand iti sunt oferite informatii suplimentare, realizezi cat sunt de importante;
- per total as da o nota de 10, cu felicitari echipei #flanco si cu speranta ca acest serviciu sa functioneze in continuare la fel de bine.


  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…