Treceți la conținutul principal

eMAG - de incredere sau nu?


   Sunt revoltata pe eMAG ori pe sistem, in general!
   Pe data de 4 iulie am "indraznit" a achizitiona online un produs resigilat, bucurandu-ma de reducerea acordata, considerand ca micile zgarieturi de pe masina de spalat si faptul ca nu e ambalat in cutia originala nu m-ar deranja (nu sunt o persoana cu fitze si nu imi place, oricum, perfectiunea :)).
   Toate bune si frumoase...ca de obicei, cei de la eMAG au fost prompti in ceea ce priveste livrarea (luni a venit curierul la usa). Am desfacut ambalajul, am ridicat capacul si...prima surpriza: peretii erau uzi (erau picaturi de apa), iar cartea tehnica de negasit; aceste aspecte nu m-au deranjat foarte tare, asa ca am cautat pe internet un pdf (fara succes, insa), apoi am sunat la ei, pentru a le solicita o carte tehnica (prima intrebare a operatorului a fost: "ati incercat sa gasiti online unul?"- nici asta nu m-a deranjat prea mult, desi...nu e corect, zic eu, ca, dupa ce cumperi un produs, sa te dai de trei ori peste cap sa faci rost de documente ori sa citesti in cafea...poate, cu putin noroc, afli cum se monteaza si care sunt programele, cum se dozeaza detergentul etc.). Am asteptat cuminte si...pe data de 7 am primit (electronic) 2 pagini...pe data de 8, un alt operator mi-a atasat un pdf de 15pagini (deci cartea tehnica completa)...
   Bun...avand instructiunile aproape, am purces la treaba: am spalat (nu o data) la programul normal, de o ora jumatate (daca nu ma insel), iar rezultatele nu au fost deloc stralucite: sa zic...pe jumatate curate, pe jumatate murdare (si aici ma refer atat la pete, cat si la miros). Am facut un test rapid, azi, cu nervii intinsi la maxim (detaliez acusi): e vorba de un tricou "proaspat" luat de pe sarma (uscat, ce fusese spalat la masina cea noua), pe care inca "tronau" petele; l-am spalat din nou, de data asta, manual, utilizand, desigur, acelasi detergent si apa calduta, pentru a nu trisa si a-mi demonstra, in primul rand mie, ca nu sunt paranoia si iata rezultatul:
   Acum trei zile am facut sesizare, in vederea rezolvarii situatiei (stiam ca poti returna un produs in maxim 30zile, daca nu corespunde asteptarilor clientului); raspunsul a fost ceva de genul:  poti face retur, insa produsul trebuie sa fie in aceeasi stare ca atunci cand a fost livrat (in cutia originala, netestat etc.)...pai, in cazul resigilatelor, cum sa fie posibila respectarea acestor cerinte? Am fost informata ca in maxim 48 ore voi fi contactata pentru detalii; azi s-au implinit 72 si am decis sa sun. Ce raspuns am primit? Operatorul era uimit de faptul ca eu am fost informata ca in maxim 48ore se solutioneaza cumva problema, cand, de fapt, procedura dureaza pana la 30zile. Dupa lungi discutii...am primit pe mail informarea: produsul trebuie ambalat, trebuie atasate factura, garantia etc...caci va fi preluat de curier...semnat: Depanero.
   Buuun...prin urmare: mai cumpar sau nu resigilate? Categoric NU! Interesant e faptul ca sunt client fidel eMAG si mereu au fost corecti si prompti...acum...cine e vinovatul? Eu, ca am avut incredere sa cumpar un produs resigilat sau sistemul greu de inteles si de pus in aplicare?
   Inca ceva si termin, ca imi creste degeaba tensiunea: nu am dorit decat renuntarea la acest produs (deoarece nu corespunde asteptarilor-se vede si din imagini (o mica dovada) ca nu "curata" pete, care, in mod normal, ies fara probleme) si inlocuirea lui cu un altul (alta marca, aceeasi marca...nu conta); nu am cerut banii inapoi.




Update 24.07.2015: se cam implineste o saptamana de cand am expediat produsul la eMAG...pe 22 iulie am fost contactata si mi-a fost rezervat un nou produs si de atunci...astept solutionarea problemei; din pacate, timpul nu e de partea mea, caci s-a adunat un "munte" de haine murdare (de la cei 4 membrii ai familiei)...:( . E ingrozitor: cu banii blocati si baia plina...niciodata nu am fost de acord cu expresia: "clientul nostru, stapanul nostru" (deoarece am lucrat multi ani in comert si am avut de-a face cu n categorii de persoane), insa respect trebuie sa existe, parerea mea.
Update 24.07.2015-ora 17.38: acum doua ore jumatate am sunat la eMAG pentru a primi raspunsul la intrebarea: cand se solutioneaza situatia? Au spus sa astept apel de la ei (trebuie sa verifice colegii)...oare...in cat timp (aproximativ) voi fi contactata? Nu de alta, dar sunt atat de enervata de situatie, incat imi vine sa fac un colet imens cu haine murdare si sa il trimit la ei...
Update 27.07.2015-saptamana incepe, se pare, cu o veste buna: returul a fost aprobat!
Update 30.07.2015- acum 5 minute am primit noua masina de spalat; acum am optat pentru un produs NOU,

Comentarii

  1. Cred ca e o problema tehnica la mijloc... Pe mine m-ar fi deranjat picaturile de apa din interior (poate ca ele provin tot de la o testare esuata...)
    Atentie la resigilate!
    Bafta in solutionarea rapida a problemei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sper sa se rezolve cat mai repede; e deranjant,insa, ca ei se spala pe maini si eu raman cu un produs ce urmeaza a fi reparat, deci timp, bani... irositi...dar, deh, invatatura de minte...niciodata nu voi mai lua resigilate

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile