Treceți la conținutul principal

eMAG - de incredere sau nu?


   Sunt revoltata pe eMAG ori pe sistem, in general!
   Pe data de 4 iulie am "indraznit" a achizitiona online un produs resigilat, bucurandu-ma de reducerea acordata, considerand ca micile zgarieturi de pe masina de spalat si faptul ca nu e ambalat in cutia originala nu m-ar deranja (nu sunt o persoana cu fitze si nu imi place, oricum, perfectiunea :)).
   Toate bune si frumoase...ca de obicei, cei de la eMAG au fost prompti in ceea ce priveste livrarea (luni a venit curierul la usa). Am desfacut ambalajul, am ridicat capacul si...prima surpriza: peretii erau uzi (erau picaturi de apa), iar cartea tehnica de negasit; aceste aspecte nu m-au deranjat foarte tare, asa ca am cautat pe internet un pdf (fara succes, insa), apoi am sunat la ei, pentru a le solicita o carte tehnica (prima intrebare a operatorului a fost: "ati incercat sa gasiti online unul?"- nici asta nu m-a deranjat prea mult, desi...nu e corect, zic eu, ca, dupa ce cumperi un produs, sa te dai de trei ori peste cap sa faci rost de documente ori sa citesti in cafea...poate, cu putin noroc, afli cum se monteaza si care sunt programele, cum se dozeaza detergentul etc.). Am asteptat cuminte si...pe data de 7 am primit (electronic) 2 pagini...pe data de 8, un alt operator mi-a atasat un pdf de 15pagini (deci cartea tehnica completa)...
   Bun...avand instructiunile aproape, am purces la treaba: am spalat (nu o data) la programul normal, de o ora jumatate (daca nu ma insel), iar rezultatele nu au fost deloc stralucite: sa zic...pe jumatate curate, pe jumatate murdare (si aici ma refer atat la pete, cat si la miros). Am facut un test rapid, azi, cu nervii intinsi la maxim (detaliez acusi): e vorba de un tricou "proaspat" luat de pe sarma (uscat, ce fusese spalat la masina cea noua), pe care inca "tronau" petele; l-am spalat din nou, de data asta, manual, utilizand, desigur, acelasi detergent si apa calduta, pentru a nu trisa si a-mi demonstra, in primul rand mie, ca nu sunt paranoia si iata rezultatul:
   Acum trei zile am facut sesizare, in vederea rezolvarii situatiei (stiam ca poti returna un produs in maxim 30zile, daca nu corespunde asteptarilor clientului); raspunsul a fost ceva de genul:  poti face retur, insa produsul trebuie sa fie in aceeasi stare ca atunci cand a fost livrat (in cutia originala, netestat etc.)...pai, in cazul resigilatelor, cum sa fie posibila respectarea acestor cerinte? Am fost informata ca in maxim 48 ore voi fi contactata pentru detalii; azi s-au implinit 72 si am decis sa sun. Ce raspuns am primit? Operatorul era uimit de faptul ca eu am fost informata ca in maxim 48ore se solutioneaza cumva problema, cand, de fapt, procedura dureaza pana la 30zile. Dupa lungi discutii...am primit pe mail informarea: produsul trebuie ambalat, trebuie atasate factura, garantia etc...caci va fi preluat de curier...semnat: Depanero.
   Buuun...prin urmare: mai cumpar sau nu resigilate? Categoric NU! Interesant e faptul ca sunt client fidel eMAG si mereu au fost corecti si prompti...acum...cine e vinovatul? Eu, ca am avut incredere sa cumpar un produs resigilat sau sistemul greu de inteles si de pus in aplicare?
   Inca ceva si termin, ca imi creste degeaba tensiunea: nu am dorit decat renuntarea la acest produs (deoarece nu corespunde asteptarilor-se vede si din imagini (o mica dovada) ca nu "curata" pete, care, in mod normal, ies fara probleme) si inlocuirea lui cu un altul (alta marca, aceeasi marca...nu conta); nu am cerut banii inapoi.




Update 24.07.2015: se cam implineste o saptamana de cand am expediat produsul la eMAG...pe 22 iulie am fost contactata si mi-a fost rezervat un nou produs si de atunci...astept solutionarea problemei; din pacate, timpul nu e de partea mea, caci s-a adunat un "munte" de haine murdare (de la cei 4 membrii ai familiei)...:( . E ingrozitor: cu banii blocati si baia plina...niciodata nu am fost de acord cu expresia: "clientul nostru, stapanul nostru" (deoarece am lucrat multi ani in comert si am avut de-a face cu n categorii de persoane), insa respect trebuie sa existe, parerea mea.
Update 24.07.2015-ora 17.38: acum doua ore jumatate am sunat la eMAG pentru a primi raspunsul la intrebarea: cand se solutioneaza situatia? Au spus sa astept apel de la ei (trebuie sa verifice colegii)...oare...in cat timp (aproximativ) voi fi contactata? Nu de alta, dar sunt atat de enervata de situatie, incat imi vine sa fac un colet imens cu haine murdare si sa il trimit la ei...
Update 27.07.2015-saptamana incepe, se pare, cu o veste buna: returul a fost aprobat!
Update 30.07.2015- acum 5 minute am primit noua masina de spalat; acum am optat pentru un produs NOU,

Comentarii

  1. Cred ca e o problema tehnica la mijloc... Pe mine m-ar fi deranjat picaturile de apa din interior (poate ca ele provin tot de la o testare esuata...)
    Atentie la resigilate!
    Bafta in solutionarea rapida a problemei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sper sa se rezolve cat mai repede; e deranjant,insa, ca ei se spala pe maini si eu raman cu un produs ce urmeaza a fi reparat, deci timp, bani... irositi...dar, deh, invatatura de minte...niciodata nu voi mai lua resigilate

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…