Treceți la conținutul principal

Zi de zi...de zi...


   Pleoapele-mi grele, alene se deschid, rememorand ultimele fragmente din vis...e dimineata deja....brrr, ce frig...tarai incet sosonii pufosi spre bucatarie...pun ibricul pe aragaz pentru a prepara cafeaua adultilor (mi-ar fi mai usor cu un espressor, dar nu am, inca:))...in paralel, pun lapte in cana piticului, pe care o pasez repede in cuptorul cu microunde; cu un mic joc de glezne, pun 5-6lingurite de zahar in ibric, ma intorc, scot lapticul, adaug 2lingurite cacao pentru copii, revin la ibric, pun 6-7lingurite cafea si opresc focul pentru a nu revarsa spuma...pun un pai in cana ...torn cafeaua in cesti si...gata: cafeaua adultilor si cafeaua strumfului este servita! Buna dimineata!
   Inainte de a-i trezi pe baieti, apas pe butonul computerului, dau drumul la tv, pe postul de desene animate, musai, pentru a crea atmosfera. Oups, plange cea mica; uf, bebe e iar racit, asa ca, ma inarmez cu serul fiziologic, aspiratorul nazal si...aspiratorul casnic (e cu conectare la cel casnic), pentru a-i aspira nasucul...apropo de aspirator; in decembrie l-am achizitionat (cel vechi era batran tare si nu mai facea fata cerintelor)-stateam in dubii, nu stiam ce sa cumpar:cu sac...fara sac...cu aspirare uscata ori umeda...am dat cateva search-uri pe net, pentru a ma informa, si iata ca am gasit repede varianta optima pentru mine; ajutata de DigiPedia in luarea deciziei, am dat comanda (tot pe net) si a doua zi am primit "cadoul". Am ales un aspirator fara sac (cel vechi era cu sac textil, dar nu am fost pe deplin multumita de el, caci prindea miros, era greoi de scuturat, etc), usor de utilizat, cu putere mare, max2400W. Am poposit in casuta noului prieten virtual, savurand cafeaua...astfel am aflat ce telefon mobil a fost lansat de curand in Romania, ce sistem de operare folosesc bancomatele, pasii ce trebuie urmati pentru a-mi pastra in siguranta parolele (aici am picat "testul", trebuie sa am grija), cum sa aleg aragazul (caci si el face a nou), ca 5G e pe cale sa devina realitate...
er Zilnic imi suna telefonul mobil de cel putin 10ori...primesc minim 5mesaje, pe facebook peste 300notificari, pe mail...in jur de 150scrisori...zilnic, bombardata de informatii, dependenta de tehnologie...si nu numai eu...de exemplu, baietelul de 5ani, de isi face aerosoli, prefera sa se uite la tv ori sa se joace pe PSP...de e "ocupat" pc-ul, apelezi repede la serviciul de net de pe smartphone, caci ai wireless in casa...ori, cam peste tot, acum :). De multe ori incerc sa ma "rup" de realitate, caci inevitabil e strans legata de tehnologie...insa, e greu...desi, acum 2ani am fost plecata in vacanta 2saptamani (fara telefon mobil, fara calculator) undeva la mare si a fost pur si simplu grozav! O astfel de cura (detoxifiere) meritam toti macar o data pe an :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…