Treceți la conținutul principal

Zi de zi...de zi...


   Pleoapele-mi grele, alene se deschid, rememorand ultimele fragmente din vis...e dimineata deja....brrr, ce frig...tarai incet sosonii pufosi spre bucatarie...pun ibricul pe aragaz pentru a prepara cafeaua adultilor (mi-ar fi mai usor cu un espressor, dar nu am, inca:))...in paralel, pun lapte in cana piticului, pe care o pasez repede in cuptorul cu microunde; cu un mic joc de glezne, pun 5-6lingurite de zahar in ibric, ma intorc, scot lapticul, adaug 2lingurite cacao pentru copii, revin la ibric, pun 6-7lingurite cafea si opresc focul pentru a nu revarsa spuma...pun un pai in cana ...torn cafeaua in cesti si...gata: cafeaua adultilor si cafeaua strumfului este servita! Buna dimineata!
   Inainte de a-i trezi pe baieti, apas pe butonul computerului, dau drumul la tv, pe postul de desene animate, musai, pentru a crea atmosfera. Oups, plange cea mica; uf, bebe e iar racit, asa ca, ma inarmez cu serul fiziologic, aspiratorul nazal si...aspiratorul casnic (e cu conectare la cel casnic), pentru a-i aspira nasucul...apropo de aspirator; in decembrie l-am achizitionat (cel vechi era batran tare si nu mai facea fata cerintelor)-stateam in dubii, nu stiam ce sa cumpar:cu sac...fara sac...cu aspirare uscata ori umeda...am dat cateva search-uri pe net, pentru a ma informa, si iata ca am gasit repede varianta optima pentru mine; ajutata de DigiPedia in luarea deciziei, am dat comanda (tot pe net) si a doua zi am primit "cadoul". Am ales un aspirator fara sac (cel vechi era cu sac textil, dar nu am fost pe deplin multumita de el, caci prindea miros, era greoi de scuturat, etc), usor de utilizat, cu putere mare, max2400W. Am poposit in casuta noului prieten virtual, savurand cafeaua...astfel am aflat ce telefon mobil a fost lansat de curand in Romania, ce sistem de operare folosesc bancomatele, pasii ce trebuie urmati pentru a-mi pastra in siguranta parolele (aici am picat "testul", trebuie sa am grija), cum sa aleg aragazul (caci si el face a nou), ca 5G e pe cale sa devina realitate...
er Zilnic imi suna telefonul mobil de cel putin 10ori...primesc minim 5mesaje, pe facebook peste 300notificari, pe mail...in jur de 150scrisori...zilnic, bombardata de informatii, dependenta de tehnologie...si nu numai eu...de exemplu, baietelul de 5ani, de isi face aerosoli, prefera sa se uite la tv ori sa se joace pe PSP...de e "ocupat" pc-ul, apelezi repede la serviciul de net de pe smartphone, caci ai wireless in casa...ori, cam peste tot, acum :). De multe ori incerc sa ma "rup" de realitate, caci inevitabil e strans legata de tehnologie...insa, e greu...desi, acum 2ani am fost plecata in vacanta 2saptamani (fara telefon mobil, fara calculator) undeva la mare si a fost pur si simplu grozav! O astfel de cura (detoxifiere) meritam toti macar o data pe an :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Multumesc

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile